27 července 2019

Nejsem příliš ....




.... stará na hraní jakéhokoli druhu. Ať je to šití, háčkování, špendlíčkování, focení nebo nejnověji nehtařina, dokážu blbnout s Bobulí, ale jsem už dost stará a opotřebovaná na pracovní provoz který posledních čtrnáct dní musím zvládat. Vstávat o půl šesté, sednout na kolo a jet do práce, kde se nezastavím celých sedm hodin, sednout na kolo jet domů, pokusit se něco málo udělat, pak se vyškrabat do pokoje lehnout a vzbudit se ve čtvrt na pět, sednout na kolo a znovu další tři hodiny lítat jak urvanej plakát v práci. A to všechno u horkých ohřívačů na jídlo, horké vody na mytí a horké páry z konvektomatu v místnostech které nemají klimatizaci, jsou v plechové budově osvícené sluncem ze všech stran a průvan zde neexistuje. V posledních dnech lahůdka. Každý pátek už padám na hubu, mozek mi dává vale a odlétá někam do pryč, je ze mne spíš než člověk automat. Ani následné ochlazení (no, pokud má vzduch 28°C a voda 32°C tak se nedá o něčem takovém ani mluvit) v bazén po návratu ze mně už toho člověka neudělá. V sobotu tak vstávám někdy kolem desáté (to jsem naposled praktikovala o prázdninách) a vrhám se na úklid domu, a doháním všechno co za týden nestihnu. V neděli večer padnu utahaná do postele a ráno proklínám budík hlásící že je půl šesté a kolotoč začíná...
Ono se regeneruje jinak ve dvaceti a jinak skoro v šedesáti, a navíc oproti mnoha lidem jsem takovou pracovní dobu nikdy neměla, v obchodě to nebylo potřeba, takže teď, když jsem na stará kolena do tohoto pro  mnoho lidí normálního kolotoče vlítla, to  prostě nedávám. A to si ještě můžu fandit, že se mi snad podařilo i s tím minimem mozku co mi zbývá k dispozici zvládnout i DPH. A dnes, kdy jsem se těšila že se budu moct neomezeně koupat a relaxovat na sluníčku, je opět ošklivo, stejně jako minulý víkend ....

P.S. Na vaše blogy na B.cz chodím, čtu ale nekomentuji, opět všechny mé komenty končí jako spam a já nemám náladu neustále opakovat své komenty aby se mi neustále opakovaně ukazovala hláška že můj koment byl vyhodnocen jako spam...


20 komentářů:

  1. Vendy, v tom vedru, co teď panuje, bych padla na hubu hned první den. Velké teplo nesnáším, asi bych šla k zemi. A jsem moc ráda, že už nemusím vstávat ve čtvrt na pět. Pamatuji přesčasy v létě, kdy bylo na padnutí, chodila jsem i v sobotu. Dnes už bych to nedala.
    Ke komentářům Ti můžu poradit (vlastně na to přišla Marta), nevyplňuj do kolonky svůj blog, asi je to vyhodnoceno jako odkaz. Na blogu řeší spamové útoky a nějak se jim nedaří. Nefungovalo to minulý víkend,pokud někdo vložil do článku odkaz, byl zablokován. Nikde žádné upozornění pro uživatele. Pak to asi tři dny fungovalo a od čtvrtka to znovu blbne. Takže díky Martě můžu komentovat.
    Přeji Ti klidnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No smekám před těmi kdo takhle jedou celej život v práci. Já to nedávám po čtrnácti dnech a nedovedu si představit dělat takovou stejnou a monotónní práci celý život.

      Vymazat
    2. Anonymní28/7/19 08:23

      Konečně nějaká konkrétní rada k tomu škodiči "http". On je to vlastně odkaz na blog - a to se teď aktuálně nemá uvádět. Hned vyřadím z údajů u komentářů údaj "web". Koukala jsem, že dnes zablokovali blog Kožuškova (raději neuvedu ani název jejího blogu (ani svého), abych něco nezkonila). Moc děkuji za radu. Kitty

      Vymazat
    3. Teď jsem to četla na FB od adminky B.cz. A k Líbě jsem se chtěla mrknout a vyjela na mě právě hláška o pozastavení. jsem ráda, že jsem zavčasu odtamtud vzala kramle.....

      Vymazat
  2. Vendy, můžu tě "utěšit", že lepší to nebude. Každý rok je znát na fyzičce, i když si ji pravidelným pohybem snažím co nejvíce udržet. A ty strašné výkyvy počasí mi dávají docela zabrat. Nezoufej, léto už pomalu končí, nastane období dešťů a vše bude zase jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nechci období dešťů, to mě ničí víc to hnusný počasí než tyhle vedra. Jak nemám sluníčko na dobití baterek je to pro mě hůř snesitelný. I když pro přírodu to bude vysvobození... to mi připomíná, že musím ještě bafnout konev a dozalejt na co jsem zapomněla a zasadit co mi dneska přivezla dcera.

      Vymazat
  3. Vendy, v těch vedrech ještě další vedro kolem kamen, to fakt není žádný med. Já jsem hodně na cestách a v autě mám klimošku, ...naštěstí, takže to jakž takž zvládám. Také se mi stává, že komentář na některém blogu je vyhodnocen jako SPAM. Nevím, co se děje, ale snad to nebude natrvalo. .o)
    Měj fajn sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já celý pracovní život nikdy nepotřebovala brzké vstávání a tak mě to asi ničí nejvíc.Ta práce snad ani tak ne. Když bych měla čas na oddech, není to problém. Na Blog.cz je to k zbláznění, proto jsem odtamtud taky vypadla, už to na mou trpělivost bylo moc těch neřešenejch problémů. Slibujou a slibujou a skutek utek. Takže jsem zvedla kotvu a šla sem na blogspot....

      Vymazat
  4. Synek se vrátil z Týna nad Vltavou, celý dopoledne tam pršelo, u Tebe je ošklivo, tady v Praze je kurva pořád vedro...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak chvíli jsme s mladou řádily v bazénu, neúnavně skákala ze schůdků do bazénu (samo že jí máma chytala) a pořád a pořád nahoru a hop. Holka nuž nemohla, ale Bobule byla k neutahání. Ale je zas zataženo a fouká, nicméně na žádný déšť nevěřím. I když bych ho sakra vítala. Už i moje na všechny suchá léta zvyklé roští klopí hlavičky a musím lítat s konví, neb mám sousedy bonzáky. Kdybych kropila (neposlouchám rozhlas, takže nevím jestli je nebo není zákaz, ale nechci riskovat) bylo by to samozřejmě jednodušší.

      Vymazat
    2. Už jsem konečně na ty komentáře vyzrála, jsem byla nějak blbě přihlášená asi.
      Tady to vypadá, že by snad bouřka být mohla. V bytě mám příšerný dusno... Místo aperolu jsem si dala plzeň...:-D

      Vymazat
    3. Tady nebylo nic, a jak jsem včera poslouchala předpověď, jedinej pardubickej kraj je vyjmutej ze všech výstrah. Takže tu neprší ani nehřmí.... ale ten déšť bych brala všema deseti....

      Vymazat
  5. Celý život slýchám, jak si kdo ustele, tak si lehne.
    Já si stelu celý život blbě, hlavně léto je pro mne vysilují, dělám 14 - 16 hodin denně, dělám, nesedím, fakt makám, na bazén mohu zapomenout a jsem šíleně unavená, šíleně.
    Ale dělám to pro sebe, na důchod, jinak bych se na to vysrala. Nedělám to pro dětičky, pro milence, pouze pro sebe, chci mít důstojné staří.
    A tak se drž, časem si člověk zvykne na vše :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě neničí ta práce, jsem zvyklá pracovat, ale to brzké vstávání. Na to nejsem bytostně stavěná. Já měla radši za pultem, když se nedalo ani vysmrkat, to totiž ten den krásně utíkal. Navíc už se mi začínají ozývat záda a rameno. A to dost silně. Důstojné stáří? ne, stáří je i z penězi smutné, bolavé a stojí za vyližprd....

      Vymazat
  6. Já taky ne, jsem hračička od narození a jsem moc ráda, že mí tři kluci jsou to samé a tak si nemáme co vyčítat :).
    Taky se mi těžce regeneruje a to je mi čtyřicet. Je to někdy peklo, vstát v půl třetí ráno je pro mě opravdu záhul.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vstávám jen když jedu na výlet, ale jinak jsem to nikdy nepotřebovala. Snad už se tenhle týden situace vyřeší, a já budu moct chodit na trochu normálnější dobu.

      Vymazat
  7. Jo, a články jdou komentovat, jen když vymažeš ve formuláři u webu http.

    OdpovědětVymazat
  8. Je mi líto, že se tak musíš honit v práci při těch vedrech. jinak na naše články na blog.cz můžeš reagovat, ale nesmíš uvádět adresu webu v záhlaví, protože to je schválně kvůli těm cizojazyčným komentářům, které už nepsaly v komentářích odkazy, ale dávaly je do adresy webu v záhlaví. V adrese byl vždy vlastně odkaz na ty jejich stránky s viagrou a pod. když napíšeš jen jméno, tak to projde.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....