11 července 2019

Ty jsi má ...





.... levandulová ....
Jo,jo, nastal čas voňavé levandule. Kvete, voní, přitahuje včelky a motýle. Ty moje se tedy snaží, to se musí nechat. Jednu už jsem ostříhala, protože byla moc polehlá a překážela, ale teď mi dělá společnost na stole ve voňavé kytici. Na jaře jí budu muset sestříhnout hodně do hloubky, je to už starý keřík a potřebuje omladit a vytvarovat. Jen mi ještě chybí pár odrůd, stále nemám odrůdu s kompaktními paličkami květů a růžovou. Tedy tu první jsem měla, jenže mi zašla a je zvláštní že na tom místě zachází vše, co tam dám. No snad se zadaří někde tuhle odrůdu koupit ....















Na focení jsem zas jednou provětrala Heliose s close - up předsádkou

11 komentářů:

  1. Krásná barvička a představuji si jak voní. Budu si muset sehnat čerstvou levanduli, dávám si ji do skříně proti molům, aby se mi nepustili do klubíček.;-)
    Měj hezký den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní opravdu krásně. Já udělala dneska levandulové panence novou sukni. Ta jí zas nějakej rok vydrží.... A asi udělám nějaké pytlíčky a mrknu na výrobu paliček. Moly nemám, ale ta vůně ve skříni se neztratí....

      Vymazat
    2. Také nemám moly ve skříni, ale používám je jako prevenci a skříň pěkně voní.

      Vymazat
  2. Také ji mám ráda. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Největší sranda je, že dcera jí miluje, ale její partner jí nemůže ani cítit. Tak jí vysázela celý pruh pod okno v kuchyni a pro symetričnost půjde ještě na jednu stranu příjezdové cesty. Oni totiž jsou dost z těch stran na slunci a sušině a popravdě moc kytkám by se tam nedařilo.

      Vymazat
  3. Levanduli miluju :). Myslím, že "motýle" hned tak z mé hlavy nezmizí. A asi nejen z mé :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motýle klidně v hlavě budu mít furt, spíš bych brala kdyby co nejdřív vysublimoval z politiky jejich tvůrce... a s ním ta hradní kreatura

      Vymazat
  4. Vendy, potěšila jsi mne krásnými fotkami, kochám se. Já ji ani nafotit nestihla. .o)
    Měj se fajn. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě letos jak ta tmavá tak ta bílá kvetou parádně, vloni ještě nebyly takhle pěkné. ono to chce každé jaro pořádně sestříhnout a pak je to pastva. Pro oči i pro včelky. Chtěla bych vyzkoušet levandulovou limonádu.... mám recept a docela mne to láká. Našla jsem i recept na sirup. Dcera s přítelem tvrdí, že tu limonádu pili a že to chutná jak rozpuštěný levandulový mejdlo :-D

      Vymazat
  5. Vendy, krásné fotky a nezklamala jsi mě. Věděla jsem, jaké slovo bude následovat po názvu příspěvku :-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....