12 července 2019

Jiný ....






.... úhel pohledu. To občas nezaškodí. Ve všem. To je věc, kterou bych ráda uměla, jenže neumím. Ušetřila bych si tím spoustu stresu a strachů. Dívat se na všechny problémy s nadhledem, nebo z opačné strany. A tak jsem se s nadhledu podívala alespoň na zahradu a na okolní svět hlavou dolů ....




Když se člověk pohybuje po zahradě, tak mu to tak nedojde, ale z nadhledu je krásně vidět jak se teplo podepsalo na trávě a jak se drží alespoň trochu vláhy pod stromy kde je stín


Magnólie - smradlavka už se doškrabala až k drátům, sice nám teď natáhli nové, izolované, takže by to nemělo moc vadit, nicméně bylo by to už potřeba jí zakrátit


Druhý okrasně kvetoucí strom na zahradě, katalpa se musí krotit ještě víc. Byť na cedulce bylo psáno že dorůstá maximálně 2,5 m, nestříhat jí tvrdě rok co rok, už je z ní strom nejméně 6 m vysoký. Letos se zas vytáhla s květy


V posledním článku u Dáši jsem zmerčila koulové fotečky a došlo mi, že jsem s ní už strašně dlouho nic nezkoušela. Takže zas jiný úhel pohledu na věci kolem







12 komentářů:

  1. Katalpa roste u domu, kde jsem jako dítě bydlela. A je to pěkně vysoký strom. Do šířky moc nenarostla, protože ji kdysi zasadili moc blízko domu. Jako děti jsme po ní lezli a tak moc dobře znám její krásné květy.
    Svět přes kouli je tak trochu "vzhůru nohama" a fotky se mi moc líbí, hlavně ta s růží.
    Snad i u vás dnes zapršelo a trávník se vzpamatuje. Měj se krásně. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem jí viděla tady ve městě, kde má už dobrých 12 metrů a možná i víc, tak jsem se zhrozila a tak jí rok co rok zakracuju co se jen dá. Proto je tak široká. A to už jsem z ní pěknej kus i z šířky ukousla. Zapršelo, a ještě pršet snad bude, nicméně to je strašně málo. Týden v kuse by to potřebovalo.

      Vymazat
  2. Ty koulový fotky nemají chybu, úžasný jiný pohled!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ní úplně zapomněla, i když jí mám nad hlavou. Až Dáša mi jí zas připomněla

      Vymazat
  3. Hádání z křišťálové koule! Dost dobrý.

    OdpovědětVymazat
  4. Já díky staveništi na zahradě trávu nemám žádnou, takže nemusím plakat, ale co vidím na ostatních pozemcích je fakt smutný. Zalévám, zalévám a když nyní stále prší, jsem fakt vděčná.
    Nafotila jsi krásné barevné vidění, potěšilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem a těšila se na déšť a nic moc. Zataženo to ano, ale že by z toho něco napadalo, zatím žádná sláva. Ani se mi po včerejšku nenaplnil sud a nedoplnila nádrž. Tak snad dneska, jestli něco spadne...

      Vymazat
  5. Vendy, máš krásnou zahradu. Přes kouli už jsem taky dlouho nefotila, musím to napravit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je na tahání sebou dost těžká, takže jí mám doma na poličce a občas si na ní vzpomenu a obejdu zahradu

      Vymazat
  6. Křišťálová koule opravdu čaruje, i když budoucnost se v ní nezjevuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se o nějaké zjevení budoucnosti moc nestojím....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....