16 července 2019

Tento způsob léta ...





.... zdá se mi poněkud nešťastným. Jaká zlatá slova klasik stvořil! Opravdu to vypadá, že letošní léto je jak z Vančurovi knihy. Myslím, že páni Důrové provozující koupaliště a plovárny letos  budou ronit hořké slzy. A i když nelze věřit předpovědím na delší dobu než jsou tři dny, ty dlouhodobé nejsou zatím vůbec pěkné. Tak snad si alespoň trochu příroda vydechne a vzpamatuje se po těch vedrech. Ale zatím jsou předpovědi bez deště, což také není nic dobrého. Nějak se to prostě nechce zkoordinovat. A tak asi dále budou páni Důrové vzhlížet k nebi, ovšem jestli budou mít po ruce k rozpravám a stížnostem nějakého abbého a majora ve výslužbě, láhev vína a utopence bůh suď. Ale určitě nebudou mít možnost kochat se pohledem na krásné Anny, ty kvůli zimě totiž zůstanou doma ....




Pro zahřátí si dáme trochu červené ...









18 komentářů:

  1. blondýna16/7/19 17:37

    Musím se přiznat, že je mi skvěle. Den nepřežívám zpocená jako prase, ale svěží a na pohodu celý den, dá se dýchat, dá se spát, dá se žít. Po víkendu je krásně zalito a mne tohle normální baví hodně. Nejsem jižanský typ, co se týče teplot, stačí mi kolem 25 a žiju si skvěle.
    O práci ani nemluvě,takže já su spokojená a fotky ... za 1*.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já zase jsem teplomil. A v létě mi zima fákt vadí... Ale z druhé strany beru, že je to pro oddech lidí jako ty a pak přírody taky potřeba. 🤗

      Vymazat
  2. Já si dneska dala na zahřátí dvě štamprle slivovice. Teda, ono to bylo na rozbouřený žaludek, ale zahřálo to :D.
    Červená je krásná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si tedy slivovici nedávám, nemusím jí. To si raději dám čaj. A je fakt že jsem si ho teď dávala docela často.... 😉🤔

      Vymazat
  3. Taky nemusím vedra a tak mi tohle počasí docela vyhovuje. I proto, že mi nebylo dobře a ta vedra by mi nepřidala. V posledních dnech jsem se občas zahřívala čajem.
    Krásné fotky. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, povedené fotky. Vedro mi nevadí, když jsem doma na terase nebo u bazénu, ale na práci je lepší toto počasí.:o)
    Měj prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, léto, koupání, teplo, válení se u bazénu! Ale tohle ....ale zas chápu že pro řidiče je to dost úmorné.

      Vymazat
  5. Tohle je léto přesně podlé mého gusta. Ne víc než 25 stupňů a studená rána, ideál! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem za 27 °C. Jsem teplomil, no ale že by mne studená rána přiváděla do extáze, tak to tedy ne. Dneska jsem jela ve třičtvrtě na šest do práce a málem mi umrzly prsty na řídítkách! V půlce července!! Ts, ts, ts....

      Vymazat
  6. Vendy, nádherné fotky, kochám se. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak předposlední je můj šálek kávy.
    Pěkné, moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ty jseš na ta supermakra....čili čím víc do hloubky, tím líp

      Vymazat
  8. Všechny fotky jsou krásné, ale tak 4. je nej.

    OdpovědětVymazat
  9. Asi tě nepotěším, taky mi sedlo, že bylo letos kus léta chladnější. V noci sice výrazně chladněji než jindy, ale denních pětadvacet je fakt optimálních... ani do třicítky by mi teploty nevadily, ale nad třicet už je to peklo.
    Ale fotky máš krásné, bez ohledu na počasí. Nádherná červená a sluší růžím i muškátům. Ta předposlední - je lilie? Nebo druh denivky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denivka. Ještě mám žlutou, růžovou, hnědočervenou a tu klasiku oranžovou. Já když se pařím v práci u výdeje tak nadávám na vedro, pak si po návratu hupnu do bazénu a jsem spokojená. Já můžu ty třicítky bez problému. Tedy pokud jsem u vody. Jakmile ne, tak mi těch 25 naprosto taky stačí...,

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....