09 července 2019

Tak to vypadá ...




.... že místo po Brdech, se budu procházet tady. Protože mám pořád takový divný pocit, a ani počasí už by nemělo od čtvrtka začít přát výletům, řekla jsem si že to prostě odpískám a holt si tu dovču udělám jindy a v klidu (no, i když ...) nakonec se mi, přiznávám, tím rozhodnutím i ulevilo. Neměla bych stejně klid, pořád bych musela myslet na to jestli je doma všechno v pořádku.Počkám si v klidu na mužovo vyšetření na neurologii, zajdem s Bobešem na kontrolu a domluvíme další postup, já si během příštího týdne ty ztracené hodiny nadělám a pak, někdy, možná v září, si tu dovolenou dopřeju .... 


Moje dva notorický známé pohledy



Po osmi, nebo už devíti? lety (ono to šíleně utíká) od Velké vichřice
kdy byla tahle stráň úplně holá, protože všechny stromy z ní popadaly, začíná zas zarůstat. Už přestávají být vidět horní chaty a i ta osamělá chata ve stráni začíná mizet pohledům


Tímhle minikaňonkem chodívám ráda. Je to tu docela pohledné a za druhé tu docela rostou  hřiby. Od maličkého potůčku je tu stále vlhko i v největších vedrech


Bobešovo klasické osvěžování. Do čisté hlubší vody nevleze, ale do mělké a bahnité se natáhne okamžitě. Za to Myšpulín do ní ani nestrčí tlapku, potůček nepřešel, ale přeskakoval, i když byl kolikrát pro něj hodně široký




8 komentářů:

  1. Myslím, že jsi se rozhodla správně. Neměla bys na dovolené klid a pohodu.
    Tvoje procházka se mi moc líbila.
    Přeji klidný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát že jsem vynervovaná, nevyspalá a následně z toho unavená. A od úterka mne čeká ranní i odpolední směnování, určitě celý příští týden a kdoví jak ten přespříští. Zas aspoň nepřijdu o peníze za tenhle vypráskanej týden.

      Vymazat
  2. Vendy, někdy je takové klidné rozhodnutí nejlepší, co člověk pro sebe může udělat. Ať vše dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, jsem tak klidná, že jsem sežrala celou Milku s ořechama najednou .... ;-(

      Vymazat
  3. No jo, když se to sere, tak všechno najednou. Hlavně, ať je všem brzy lépe. Počasí stejně stojí za starou belu, užiješ si dovču jindy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem po ix letech dostala dneska pigáro do nohy!

      Vymazat
  4. Tak ses nakonec definitvně rozhodla.....ale stejně, cítím, že potřebuješ vypřáhnout. Nejde to, tak buď prosím tě, opatrná a pokud to jde, tak odpočívej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jho, tak zas budu dělat na zahradě, no.... taky je to potřeba.Ale rozhodně jsem měla tedy úplně jiné představy o tom jak tenhle týden strávím...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....