08 července 2019

Asi se půjdu ....






.... zastřelit, utopit či jinak zlikvidovat. Protože pokud už teď za sebe za jedinej zub platím skoro 10 000 Kč, kolik budu platit dál? Za další případné zákroky? A kde na to budu brát....😖
Právě tahle perspektiva byla přede mne předestřena dnes u zubařky. Vyvrtala mi všechno co ještě šlo vyvrtat, narvala umrtvovací vložky, zaplácla cementem a bílou plombou, já zaplácla třináct stováků a 2.8. mám s paní doktorkou rande zas. Ovšem tentokrát na trochu delší dobu. Asi tak na tři hoďky, pokud půjde všechno dobře. Ovšem s tím co mi bylo řečeno o zubu, nevím, nevím. Ale pořád mne to vyjde levněji než ho vytrhnout. Vzhledem k tomu, že jsem exot který nemá nic ve svém těle normálně, tenhle jediný zub má kořen do S a trhat by ho trvalo tak 5 hodin, rozsekaná půlka huby, můstek, a ještě větší obnos. Nemluvě o tom, že bych musela jet až do Pardubic. Takže klidné léto? Tak to mne fakt nečeká ....



Sem se asi půjdu utopit 


8 komentářů:

  1. blondýna8/7/19 17:16

    ... ani ti raději nebudu psát, kolik jsem vysolila za celé patro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co vidím? Jak je ze mě za pár let šišlavá Bezzubka. Budu hezky šišlat na Bobuli,ta bude mít že mě hrůzu protože nebudu mít zuby. Budu cucat kašičky a cumlat banány a ze zoufalství se přihlásím do Mladší o deset let aby mi ty zuby udělali..... 😱😵🤔

      Vymazat
    2. Vendy, i s "klapačkama"se dá žít. Sice to není ono, ale najíš se. Do toho máš ale určitě daleko. Také jsem měla v puse několik korunek, není to levná záležitost bohužel.

      Vymazat
    3. Z jedný strany jsem ráda, že to rovnou neodpískala a neposlala mne na to trhání. Ale doufám, že když teď zaplatím tolik že to aspoň nějaký čas vydrží a ne že za rok, dva se to rozsype.

      Vymazat
  2. Vendy, ty zuby... Také mne tento měsíc čeká nová korunka a vyjde mne na 5 tisíc. Jsou to strašné ceny...
    Pa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je až sprostý. Původní zubař ke kterýmu jsme patřili rozhodně takový pálky neúčtoval a přitom rozhodně neměl zastaralé zařízení. A když už se platilo tak to musel být už sakra zákrok....

      Vymazat
  3. Vida, pěkně se tu naladím na svou čtvrteční návštěvu zubaře :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli jdeš jen na prevenci, tak to zas tak katastrofický nebude, pokud jdeš ovšem na nějaký zákrok, doporučuju vyluftovat bankomat :-D

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....