07 července 2019

Možná se ....





.... začíná situace umoudřovat, Bobeš už v noci nenaříká, bobek vyprodukoval dneska v noci poprvé od pondělí potichu, a má tendence k tomu už skákat nahoru a dolů. Takže ho musím řádně krotit aby svou nově nabitou méně bolestivost zas neproměnil ve velkou. Muž se evidentně jen vybarvuje, když mi řekl jak letěl, musela jsem konstatovat že měl z prdele kliku, slušně prostě to štěstí nešlo komentovat. Zub, respektive zbytek je v klidu, jen mám od těch ostrých krajů trochu obolavěný jazyk. Znáte to, tak jako jazyk stále naráží na vylomený zub .... počkám co dneska Bobeš v noci, nechám ho tu už mužovi a podle toho co se dozvím zítra od zubařky se rozhodnu jestli pojedu. Jen mne trochu seká v zádech, ale to přičítám tomu, že jsem v noci nemohla spát, pořád jsem poslouchala jak Bobeš ťápá po pokoji sem a tam a čekala kdy spustí nářek a já se tak všelijak na posteli kroutila a vykrucovala. A zřejmě se přeležela. Ale to už je prkotina, která se klidnou (snad) nocí dá spravit. A jelikož je tu naděje, že se vše v dobré obrátí tak si dáme něco modrých kvítků. Modrá je jak známo barvou naděje ....




Ladoníky od Libby se vesele rozrůstají, a každé jaro mě jejich barva i detaily nepřestávají fascinovat




Hyacintovce od téže osoby se snaží naprosto stejně. Jen mi ještě k bílým a modrým chybí růžový. Budu se po něm muset podívat


Chrpy z jedné nedávné procházky. Spíše výpravy za houbami.Tři hodiny v lese a nic ....


Další z nových akvizicí zahradních. No tedy spíš staronových, měla jsem už tuhle trvalku několikrát jak v té modré tak v bílé, jenže u mne to byla spíš dvouletka než trvalka, nevím proč. Pamatuju se, jak na chalupě tetě bujela všude v ohromném množství a velikosti, ale já nemám nějak štěstí.Tak jsem si jí do třetice zas koupila ...




Pokud se opravdu něco na poslední chvíli nepodělá (což snadno poznáte) nastane na blogu týdenní přestávka. Ale po vašich blozích budu brouzdat pořád, jen nebudu psát u sebe. Budu sbírat materiály, budu lenošit, budu dělat výlety. prostě si snad budu užívat dovolenou ....

10 komentářů:

  1. Vendy, krásné fotky. A držím ti palce, ať může na dovolenou vyrazit a užít si ji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dneska mne čeká zubař. Takže jestli mi ten zub budou trhat, tak to asi moc příjemná dovolená nebude....

      Vymazat
  2. Modrá je vždycky dobrá! Krásné fotky!
    Tak ať to u zubaře dopadne dobře a Ty můžeš vyrazit na dovolenou.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, nějak si pořád říkám jestli to nakonec neodpískat a nejet jindy. Jen mne štve, že bych přišla zbytečně o další hodiny v práci, teď je odstávka a nemusím chodit. Sice mi taky budou ty hodiny chybět ale aspoň bych to využila takhle. Pak už budu muset shánět někoho, kdo by za mě na večeře chodil.

      Vymazat
  3. Krásné modré fotečky. :-) Doufám, že to u zubařky dobře dopadlo a ty můžeš vyrazit na dovolenou. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dopadlo, měla jsem to za 1300 Kč a dalších 6500 Kč mě čeká v srpnu. Zlatej náš původní zubař!Kdybych nemusela čekat třičtvrtě roku na prevenci, přišlo by se asi na to dřív a nebyly by takový škody. Navíc jako ve všem, co se může podělat, má tenhle jedinej zub kořen do S. A to mi bude upravovat kanálky a rekonstruovat ten zbytek zubu. Takže práce bratru na tři hodiny....

      Vymazat
  4. Vendy, Ladoníky mi letos kvetly nějak krátce. Růžový Hyacintovec je nedostatkové žboží, hledám ho už dlouho. Loni jsem si koupila růžový modřenec, měla jsem jeden květ, doufám že příští rok vykvete znovu.Je fajn, že je Bobeš na tom líp, musela sis s ním užít. Ať se ti dovča vyvede, užiješ si ji a nic už ti do toho nevleze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím jestli pojedu. Furt mám takovej nedobrej pocit. Bobeš se zdá lepší, ale odpoledne zas naříkal když ve spaní tvořil bobek. Je fakt že za chvíli vytvořil ještě kupu a v tichosti. A muž se mi taky moc nezdá. Pořád by spal, je takovej zpomalenej. Jenže mi furt tvrdí že mu nic není. A má prý snad zítra nebo pozítří jít stejně na pravidelné vyšetření na neurologii. Asi si počkám na to vyšetření a pak pojedu. Tak budu mít místo desetidenní dovolené prodlouženej víkend.

      Vymazat
  5. No vida, tak jsem se dočetla k lepším časům. To je fajn. Dobré zprávy. Kytičky do modra mám ráda. Ještě se musím poohlédnout po hnojivu na hortenzie. moje modré jsou tmavě růžové a já je chci modré. :D
    Užívej si dovolenou, vše se k lepšímu obrátilo, tak jestli jsi ještě neodjela, tak hurá do balení......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky když si myslím, že už je líp, vždy se to zas obrátí k horšímu. Nevím proč, po několika dnech zas Bobeš naříká, když ve spaní tvoří bobek. Možná to je tím, že jsem mu přestala lít olej na granule, nevím. přitom evidentně zácpu nemá. Dneska dobírá prášky,uvidím jaká zas bude noc a zítra se poptám veta jak dál.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....