03 července 2019

Situace je ....





.... sice trochu růžovější, Bobí už může hýbat hlavou víc, už mne honí s jídlem, nicméně je vidět, že stejně ještě není ve své kůži. Zítra pro můj klid (stejně budu celej tejden nervózní) ještě zajedem na kontrolu k vetovi a zajistíme přísun léků pro případný další atak bolesti a pak děj se vůle boží. Takže dneska bychom si mohli dát část fotek v růžové. Těch se mi tu nastřádalo docela dost, a tak si dnes dáme takový rozjezd, a podle toho jak se bude situace lepšit, dáme i zbytek ....




Tahle růžička je pozdrav ze zámeckého parku. Ze setkání dandíků



Vloni kvítků pár, letos obsypaná ... azalečka moje



Za to růže galská ta nezklame ani jeden rok. Voní až na chodník a rozrůstá se jak blázen. Budu na ní už zas muset vzít elektrický nůžky a pokrotit jí trochu




Další z růžiček, pnoucí, s jemňounkou růžovou barvičkou



Obě růže mají společnou věc, obě jsem si vypěstovala z oplégrů, které jsem si pobrala na různých místech. Ještě k nim patří další popínavka, krvavě rudá a mám spadeno na jednu od sousedů, ta je luxusní tím, že během kvetení mění barvy. Co barvy nemění, jsou tyhle karafiáty ...



8 komentářů:

  1. Krásné fotky, azalky obdivuji, růže miluji a karafiáty krásně voní.
    Držím palce, aby bylo pejskovi brzy lépe. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem jásala předčasně, navíc se mi teď navalilo strašně komplikací s celým odjezdem na dovolenou který nějak musím vyřešit. Moc se mu nechce tou hlavou hýbat, i když je to o něco lepší než bylo, ale to jen asi díky těm práškům na bolest. Uvidím co zítra řekne vet.

      Vymazat
  2. Anonymní3/7/19 17:20

    Je mi psíka líto.
    Ty růže galské bych potřebovala před dům, protože jsou krásné, hezky voní a nedají se rukou trhat! neb jsou plné trnů, nepletu se? a nikdo z těch okolojdoucích zlodějíčků by to nekrad.
    pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dokáží vytvořit neprostupnou hradbu z trny obalených větví. Když je potřebuju stříhat, už si beru normálně na ně plotovky, a pak je odnáším na sněžném hrable. I když mám rukavice, tak bych měla ruce plné trnů.

      Vymazat
  3. Krásný! Dneska jsme šli kolem zahrady a ta byla doslova růžová, jak barvou, tak růžemi, byly naprosto všude :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom jsou nádherné třeba anglické zahrady s jejich odrůdami keřových růží. To jsou tak krásné květy, a voní všechny naprosto luxusně. Já mám čistě růžový záhon (tedy s růžemi) pod terasou, jen mám v posledních letech problémy s listy a černou plísní na nich.

      Vymazat
  4. Bobeše je mi líto. Nějak jsem přehlédla, že má potíže. Přeju mu rychlé zptavení. Máš krásné růžičky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně obyčejné. Ale je jich hodně. On nemá potíže jen Bobeš. Jedinej kdo snad v rodině nemá problémy je Myšpulín...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....