02 července 2019

Po včerejší ....




.... ne zrovna klidné noci, kdy jsme skončili s Bobím na veterině protože si bloknul krční páteř (nevím jak se mu to podařilo, zřejmě se zas chtěl vyrovnat mlaďákovi a blbě skočil či co) a protože vypadal vážně na umření a po následném zklidňování ještě pak doma, kdy jsme sice byli po injekci proti bolesti, nicméně než to zabralo byl hodně bolavej, a tak aby se mu rychleji ulevilo jsem mu namazala krk hřejivou mastí a zabalila ještě teplou šálou, moc barevnou náladu nemám. Bobeš je zdá se vyspalejší než já, už hýbá hlavou mnohem lépe, zatímco já bych jí nejraději strčila pod polštář a spala, a tak vypadá všechno o něco lépe. Zákon schválnosti je neúprosný, všechno tohle se děje buď těsně před odjezdem na dovolenou anebo když nemáte k dispozici doma šoféra, v mém případě oboje najednou. V pátek mám odjíždět na dovču a burcovat jsem musela synátora aby nás odvezl. Takže budu trochu (dost) celý ten týden nervózní jak Bobímu je ....





Všechny dnešní fotky znáte z různých předchozích článků v barvě, ale já si je rovnou udělala i v čb. Nejdřív pampeluchy ....







... pak kopretiny ...




A nakonec čilimník a záplevák



14 komentářů:

  1. Když není barevná nálada, nedá se nic dělat. Fotky jsou ale i tak hezký :).

    OdpovědětVymazat
  2. Pampeluchy jsou dobře rozvrkočené a ČB jim sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, v čb lépe vynikne většina detailů

      Vymazat
  3. Vendy, umím si představit tvoji noc a zákon schválnosti je možná jediný zákon, na který se dá fakt spolehnout. Snad už je lépe. Měj pokud možno pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej! Ještě je vidět, že není ve svý kůži úplně, pořád ještě mu dělá problém zvednout hlavu, tak snad mu to povolí. Zítra s ním ještě zajedeme na kontrolu a pro nějaká případná další léčiva, aby tady muž pro něj měl. No a já si budu užívat neklidnou dovolenou...

      Vymazat
  4. Jsou to starosti s domácí faunou...Vidím, že fotografická "černobil" má někdy hodně do sebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má, občas mne to chytne a pak si hodně fotek převádím do čb. Starosti to jsou srovnatelné s miminem, to taky neřekne co ho kde bolí...

      Vymazat
  5. Snad už se Bobímu líp. Černobílé fotky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. O Bobešovi jsem se dočetla i na fejsu, a vidím, že ani po čase velké zlepšení (sice přechodně ano, ale ještě se to neustálilo).Přeju ti pevné nervy a Bobešovi, ať se to spraví. Třikrát zaklepávám, abych nezakřikla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po těch nových prášcích zas vypadá o něco lépe, i když v noci zas křičel, ale už to nebylo tak strašné a hodně rychle to odeznělo. Ale nechci nic zakřiknout. Teď mu hřeju gelový polštářek s zkusím mu s ním ten krk nahřávat.

      Vymazat
  7. P.S. ty černobílé fotky jsou krásné, nejpůsobivější je asi pampeliška, ale i ostatní. Trochu posmutnělé, v té černobílé verzi, ale krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pampelišky v čb hodně vynikají, proto jsem je také do ní převedla.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....