25 června 2019

Včera barva chladila ....




.... dnes bude naopak hodně hřát. Podle toho jak venku stoupá teplota. Žluté období mne na záhonu teprve čeká, zatím jen lehce ho naznačili na jaře kamzičníky, ale ta největší várka se pomalu chystá rozkvétat. Řebříček, třapatky, vytrvalé slunečnice, krásnoočko, kokardy nebo zápleváky, tyhle květy budou zdobit záhon hodně dlouho zářivou žlutí. Dnešní obrázky jsou povětšinou ještě z jarních focení, kdy žlutá nebyla ještě tak agresivní v barvě jako bude ta letní ....


Tady teprve na květu hyacintu nabírala sílu


V parku u Ksiaze rozkvétaly žluté azalky




Čilimník zachráněný z popelnice se mi rok co rok odměňuje stále větším počtem květů



Zákula nebo také kerrie se postupně ze svého místa popřesouvala do zlatého deště (štědřence). Asi si budu muset dát tu práci a vyrýt jí a zasadit někam kde bude moci ukázat svou krásu v plné síle



Samotný zlatý déšť letos nekvetl tak hojně a dlouho jak vloni, i květenství měl taková krátká. Nafotila jsem už jen tenhle ocásek


A teď už novější úlovky. Další z novinek v barvě na zahradě a další z polských úlovků


Poslední pampeliškové květy


Než budu mít takhle krásné zápleváky, nějaký čas si počkám, teprve se začínají v záhonu zabydlovat.Takhle krásně kvetou v Klášterních zahradách


S jedním květem jsem si pohrála na varné desce u dcery





16 komentářů:

  1. Krásné sluníčkové fotky. Žlutá barva květů mi vždycky připomene slunce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. A proto i když je řepka v tom rozsahu v jakém se pěstuje mor, krajina s ní vypadá i bez sluníčka jako kdyby pořád svítilo...

      Vymazat
  2. U nás to už nehřeje, u nás skoro hoří :D. Krásný sluníčkový fotky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je to zatím snesitelné. Tedy s vodou. nicméně i sekat tráva se dopolko tak hoďku dala. Kdyby mi nedošel benzín, tak bych posekala všechno, ale holt pokračování zítra.

      Vymazat
  3. S tou varnou deskou je to super nápad.To mně zaujalo nejvíce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vzniklo náhodou. Já jí tam položila a pak jsem si všimla toho odrazu a napadlo mne že by se to dalo využít.

      Vymazat
  4. Zajímavé je, že teď v slunečných dnech žlutá nijak častou barvou není, když pominu pampelišky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, za chvíli to začne! Slunečnice, třapatky....

      Vymazat
  5. Pěkná žlutá. Ještě by to do toho vedra chtělo aspoň trochu žluté zimnice :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej pokoj! I když zimnici jsem si uhnala, ale ne žlutou. Jak jsem si pustila v pokoji větrák a prudce se zchladila, dostala jsem takovou klepotici, že jsem nebyla schopná pomalu ani stát na nohou. Byla jsem jak ta Merkelová při tom záchvatu....

      Vymazat
  6. blondýna26/6/19 05:29

    Nemám žlutou v oblibě, ale v přírodě jí fandím.

    OdpovědětVymazat
  7. Vida, žlutá umí být nejen ona proslulá brukev řepka olejka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám založenou novou složku pro žlutou, začnou mi teď rozkvétat žluté trvalky ....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....