26 června 2019

Pro zchlazení ...





.... si dneska dáme trochu zelené a trochu mokra. Zas to bude z různých časových údobí, a z různých míst. Dneska má být nejhůř co se týče tepla a tak snad se trochu zchladíte při pohledu na ně ....










8 komentářů:

  1. joj, to přišlo v tom horku vhod. Dneska jsem doma, protože jsem ráno šla k zubařce. jsme doma zarýglovaní jak bručci v zimě. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doktorskej den mám zítra. Kontrola na ortopedii a mamograf....Ubedněno mám jen já nahoře, dole se to krásně proluftovává a je tu příjemně.

      Vymazat
  2. Krásné osvěžující fotky. Dnes mi přišly vhod. Mám zatažené rolety, tak to snad přežiju.
    Přeji hezký den.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dosekávala zahradu, večer jsem z práce tak ulítaná, že na to nemám ani pomyšlení. Včera jsem se dala do záhonu, ale za chvíli jsem byla splavená jak to hovado a navíc mě žraly mouchy a komáři. Takže jsem si říkala je to fuk kdy to dělám. Teď už jen voda a voda...,

      Vymazat
  3. Vendy, krásné, kapičkové fotky. Měj fajn den. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vcelku bych už nějaké kapičky přivítala, ale aby se aspoň na chvíli ochladilo, v noci se moc spát nedá. Přes den se dá být ve vodě, takže se to dává parádně...

      Vymazat
  4. Pěkné fotografické perlení...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....