27 června 2019

Na zelenou notečku ....




.... si zahrajeme ještě jednou. Tentokrát už ne na dešťovou, ale snad taky trochu ochladí, byť dnes je venku příjemně. Ale začalo léto, tak k němu prostě teplo patří. Tak to beru já, protože nadáváním a frfňáním si stejně nepomůžeme, jen si prostě musíme den tomu přizpůsobit. Ona se s námi prostě příroda nebaví a vrací nám to, co jí způsobujeme a jak se k ní dlouhodobě chováme ....


Nejstarší ze zelených fotek, focená zjara na chatě. To se teprve všechno krásně začínalo po zimě probouzet


Tajemná aranžmá ze zámku Ksiaz





Ač červen, některá kapradí se ještě rozvíjejí...





5 komentářů:

  1. Krásné fotografie, moc se mi líbí rašící modřín nebo krásné kapradí.
    Měj hezký den. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to u toho modřínu ve finále moc není vidět, ale fotila jsem ho už lehce před západem, kdy sluníčko sotva už prosvěcovalo stromy a na chvilku zasvítilo na tu větvičku.

      Vymazat
  2. Krásná zelená, přesně taková dnes byla v lese, kde jsme se s Matýskem uvelebili :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se uvelebuju v zelené pod stromy doma na zahradě, táhnout se ve vedru 2,5 kiláku do lesa po parný cestě se mi fáááákt nechce. Minulý týden jsem to udělala a byl to děs....

      Vymazat
  3. Zelená je dobrá! Jedině zelená...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....