30 června 2019

Máky ....




....na druhou mi snad odpustíte. Tady okolo nás žádné nebyly, po cestě kde jsem jich viděla hromady mi zas nezastaví mužskej a tak když se konečně dostanu na místa, kde je mám na dosah, musím toho samozřejmě využít a tak si stoupnu mezi ně a fotím a fotím.
Tentokrát se mi to zadařilo u dcery v Litomyšli v řepce, kterou mají hned za humny přes silnici. Bylo vcelku zábavné pozorovat udivené obličeje řidičů když jsem se tam s foťákem v těch mácích rochnila ....











Tenhle veterán mi učaroval stejně jak ty máky


15 komentářů:

  1. Já jsem si zase rochnila při prohlížení Tvých fotek. :-)
    Krásnou neděli přeji. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No nádhera. Mně se letos ještě nepodařilo je potkat!
    Prima neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? To je docela pešek, protože letos je jich abnormálně hodně, tady okolo Litomyšle, i když jezdíme na Prahu, tam byly dokonce opravdu kusy luk celé červené. A už to všechno odkvetlo, takže je tu šance zas až příští rok, pokud bude tak hojný výskyt....
      I tobě hezkou neděli!

      Vymazat
  3. Je pravda, že kolem nás taky žádné nebyly, sem tam jedinec na kraji cesty, jinak nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi řekni! V Opičích horách rostli, ale jak je vidět v podhůří Jizerek ne....;-)

      Vymazat
  4. Máky jsou moc krásné. Škoda, že se nedají dát do vázy.
    Já se také bavím tím, jak na mě někteří hledí, když fotím a zaujímám při tom neskutečné pozice. Asi si říkají "bláznivá ženská".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jó, to já tady platím za obecního blázna a podivína.... pořád někde lozím po zemi, válím se v trávě a furt s foťákem...

      Vymazat
  5. Vendy, fotky jsou parádní. Také jsem se musela nedávno zastavit v poli a fotit a fotit, takže se Ti ani nedivím.
    Přeji krásné léto. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je o nich i předchozí článek, mimochodem. Těch fotek bylo tolik, že jsem je rozdělila na dva. Aha, takže až zas někdy pojedem s polovicí autem na chatu a u silnice bude stát auto a někde kolem něj dáma s foťákem, vím s kým mám tu čest ;-) :-D

      Vymazat
  6. To je nádhera. Tolik máku pohromadě jsem neviděla. Také bych se ponořila mezi ně a užívala si je ze všech stran. Pořídila jsi krásné fotky. A s tím veteránem je super.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, stejně jako Marijka jsem tolik máku pohromadě neviděla...díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to byl jen zlomek, jít ještě o něco dál, bylo jich tam ještě víc.

      Vymazat
  8. Ne tak pěkné, ale nedávno jsem fotil máky na palouku vedle silnice v kralupech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono jsem jich fakt letos vídala strašně moc...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....