24 května 2019

Ve znamení oranžové poprvé ....




.... a krásně zámecky. Protože co se týče oranžových aranžmá, byla k vidění jak taková ta "klasická" zámecká, která známe i z našich zámků, tak i aranžmá zcela moderní, ovšem stejně zajímavá a krásná. Obojí už se ale neslo ve znamení klasických květů. Růží anebo gerber. Jediné co v nich bylo pro mne překvapivé byly pivoňky v nádherných meruňkových odstínech. Nevím jestli to byly čistě pivoňky dřevité (japonské) nebo jejich křížení s pivoňkami bylinnými, ale rozhodně to byla barva krásná a u pivoňí nezvyklá ....






Tady v těchto aranžmá už bylo vidět mnoho ovadlých nebo zcela uvadlých květů růží i hortenzií, což dojem z nich dost kazilo. Na to že to bylo teprve druhý den...





*


*



11 komentářů:

  1. Páne jo,
    to je taková krása, až se mi tají dech,
    neuvěřitelně krásné fotky i oranžová, díky za
    potěchu oka.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěcha pro mě je pochvala, ale taky by byla kdybych si to mohla prohlížet v klidu a beze spěchu, bez toho, že do mě furt někdo strkal a popoháněl mě dál.

      Vymazat
  2. Je to nádherná podívaná na květy, které jsou sladěny tón v tónu.
    Díky fotkám zůstanou stále tak krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sladěné to měli všechno naprosto nádherně, o tom žádná! Jen škoda těch ovadlých květů, někdy to kazilo hodně dojem z celého aranžmá.... a já jsem typ, kterej tohle zaregistruje i když nechce.

      Vymazat
  3. Vendy, to je nádhera, kochám se. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, moc se mi líbí aranžmá na první fotografii.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé, zajímavé. Jakpak by to asi vypadalo infračerveně :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tedy otázka. A kdy si to vyfotit. Jestli i tohle bys fotil na dlouhou expozici, tak nevím nevím. To by tě tam sežrali....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....