10 května 2019

S růžovou trochu přitvrdíme...




.... a dáme si další nášup. Minulá byla jen tak lehce růžová či narůžovělá, ale teď se ponoříme do echt růžové pro Pravé blondýny 😊 (které se sice nezdají, ale jsou chytré). Samozřejmě jsem měla na mysli stejnojmenný film, kde hlavní hrdinka milovala takovou tu klasickou fondánovou růžovou. A takové jsou i dnešní fotky. Takže kdo má po ruce slané oříšky, chipsy, slaný sýr nebo uzené či klobásu, můžete si spokojeně prohlížet aniž by vám hrozilo, že se vám tou přemírou sladké slepí pusa ....



Sakury vyšehradské. Focené 20.4.




Sakura mníšecká náměstní. Focená jen o několik hodin později než ty vyšehradské. Jak vidíte, ty na Vyšehradě už byly v plném květu a na téhle jsem nafotila první rozkvétající chumáč květů





Sakury náchodské. Přímo prvomájové



Tak. To by bylo z růžového oparu vše, a dál budou další barvy z barevného spektra ....

12 komentářů:

  1. Tahle růžová krása mi udělá vždycky radost. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě když začne kvést taky. A každý rok přemýšlím kam si jí tady zasadit :-D.

      Vymazat
  2. Pusa se mi neslepila. :-D Dívám se na tu krásu a áchám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít jí na zahradě, dokážu pod ní sedět celé hodiny ....

      Vymazat
  3. Vendy, už jsem psala minule, růžovou miluju a kochám se u tebe. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí můžu na květech. V reálu jí nemusím vůbec. Nebo spíš samotnou. V kombinaci s šedou nebo bílou jsem schopná jí vzít na milost.

      Vymazat
  4. Růžovou miluji. Krásné fotky, Vendy.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen v těhle případech ;-) i tobě krásné jarní dny

      Vymazat
  5. Tož pěkné...skoro jako by člověk pohlížel na svět eůžovými brýlemi...

    OdpovědětVymazat
  6. To už je růžové hardcore :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jenže .... když ony jsou fákt tak krásné!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....