16 dubna 2019

Vodní show ....




Po prvním kole prohlídky orchidejí prohlásila Blondí, že pokud si nedá okamžitě kafe a něco malého k snědku, bude za několik málo okamžiků vraždit. A já, jelikož to mám obdobně, a navíc jsem se nabízela jako první možná oběť, jala jsem se vyhlížet stánek s požadovanými pochutinami. Rádcové našli, zakoupili a usadili se na okraji jezírka, nebo kašny či fontány která byla kousek pod vyhlídkovou plošinou (no, a z ní fotky nemám, asi proto, že byla pořád plná mačkajících se návštěvníků) a jali se konzumovat. Jenže v tu chvíli se za našimi zády spustila světelná vodní show, které jsem jaksi nemohla odolat. Tentokrát jsem ani nezkoušela fotit na pomalý čas, byť světelné podmínky mi velmi nahrávaly, bylo tam přeci jen toho světla málo, a já jsem se obávala jak vůbec budou fotky vypadat celkově, protože zas nemám super světelný objektiv. Ale moje bolavé koleno mi moc nedovolovalo si kleknout a opřít si foťák o okraj, abych ho mohla použít místo stativu. Ale dopadly vcelku dobře, dle vašich ohlasů, za které mnohokrát děkuji ....


Takže pozor na vlhko a začínáme....












Kafe jsme dopily, a vyrazily na druhé kolo, tentokrát už za účelem nákupu. Dopadlo to jak jsem už psala, ze tří přání zbyla jedna orchidej a narozdíl od ostatních, kteří si vláčeli orchideje kvetoucí, já měla jen listy. Za to mám orchidej od pěstitelů z Taiwanu, který je produkcí orchidejí proslulý a vybranou zkušenou rukou Blondí. Tož se uvidí jestli mi taky holka někdy vykvete....
Těmito obrázky jsme se také rozloučili s výstavou, a mám takové tuchy, že slovy klasika Cimrmana " Střádej barde, a pak přijď " budu střádat a příští rok, pokud tento zájezd zůstane jednodenní, vyrazím znovu. 
Zítra se trochu projdeme po staronovém centru Drážďan a tím se také uzavře můj sobotní březnový výlet za hranice všedních dnů.
Ale čeká mne ještě jeden, na prvního máje zase za kytičkami, tentokrát opět v prostředí zámku, a to do Polska. 
P.S. Jo, nemáte někdo zkušenosti s cenami v Polsku? Já zatím jezdila jen po eurozóně a Polsko s jeho zlotými je pro mne velkou neznámou. Vstupy sice vím kolik jsou, zatím jsem nekoukala na kurz, ale spíš jde o ceny při nákupech. 

18 komentářů:

  1. Barevná vodní show je nádherná. Ještě jsem nikdy nic takového neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Krásné Lípě mají na námku podobnou barevnou fontánu s různými programy.

      Vymazat
  2. Anonymní16/4/19 13:53

    Zkošel jsem fotit loni takto barevnou fontánu na Černém Mostě, ale moc se mi to nepovedlo. tyto fotky jsou daleko lepší. J. Turoň

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní16/4/19 16:44

    Barevná vodní šou pěkná!
    V Polsku nejsou ceny nijak drastické, ale já tam kupovala jen kafe, dortík, krowky, panenku v kroji pro vnučku, ovoce a pod., na zájezdu 9denním.
    Kam jedeš za květinami?
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zámek Kciacz a pak Wroclaw. Taky tam nechci nic moc kupovat. Tedy ovšem pokud nenarazím na ty kytky ... 😆😏

      Vymazat
    2. Anonymní17/4/19 12:14

      Jé, hned bych jela s tebou! Wroclav jsem si zamilovala a na zámku Ksiaž jsem ještě nebyla.
      Na svém blogu mám dvě návštěvy v Polsku
      Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Já v Polsku byla jen jednou a to ještě na výstavě s pesanama, v Opole. Na nějaké procházky nebyl čas, takže na výstaviště, z výstaviště a hajdy domů. Teď pojedu na kochačku poprvé a zřejmě i naposledy, protože jednodenní zájezdy do Polska spojila ck do třídenních a to už nedávám finančně. Ony i ty ostatní zájezdy teď pospojili do vícedenních takže si buď budu muset najít jinou ck která má odjezdy z Třebové anebo změnit zaměstnání, abych měla víc peněz ....

      Vymazat
  4. Krásný barvičky!
    Polsko je s cenami prakticky identické, jako je tomu u nás :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak chci pouze případně nakoupit jen nějaké kytí, magnetku a jídlo nutné pro přežití. 😁😉

      Vymazat
  5. Já vám přeji krásné kvetení, chce jen skutečně hodně světla. Nejdůležitější bude, až zjistíš, kdy má kvetoucí období, jak nasadí pouzdra, chce to hodně světla, moc světla. Jinak je po ptákách. Určitě letnit a ke konci léta slunko na přímo, otužovat !
    Těším se na první květy !!!
    Jinak v NDR u toho bazénu byla ta kávička dokonalá !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen aby to nebylo jak s tou jubilejní fotovýstavou... 😉😆 Budu pozorovat, bude na světle a bude samozřejmě venku ....

      Vymazat
  6. Tak to jste holky moje krevní skupina. Kávička a příjemné posezení je vítanou pauzičkou. A když k tomu ještě htaje hudba s tozhle světelnou šou, tak to je prostě zážitek jak svi...
    Přeji ti, aby ti orchidej vykvetla. Pak se budu těšit na její fotky. Kolik stojí květiny v Polsku nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady k tomu hudba nehrála, ale vyřvával z pódia nějaký moderátor něčeho, ale čeho to nevím....

      Vymazat
  7. Některé vodní kreace připomínají barevné bábovky.
    Pokud si vzpomínám, ceny v Polsku byly podobné našim, ale samozřejmě u zámku budou mít turistickou přirážku :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do zámku je vstup 30 zl. to vím, spíš mi jde o ten zbytek. Však víš, já a možnost nakupování kytek! :-D když tam píše pořadatelka o " výhodných " nákupech tak by mne zajímalo jak právě moc výhodné jsou....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....