10 dubna 2019

Kamélie napodruhé ....




Dnes se podruhé vydáme do skleníků zámku Zuschendorf 
za jejich obyvatelkami - kaméliemi. Jedna tam byla opravdu vysoká přes dvě etáže. Mohla mít tak cca 6 m na výšku. Vidět z ní byla krásně celá koruna. Na zámku ale také mají velkou sbírku bonsají, ty ještě byly bohužel zazimované, jen ve sklenících bylo k vidění pár těch choulostivějších, které přezimování venku nesnesou. A ke kaméliím i nádherné ohromné azalky. Venkovní ale i interiérové. Ty budou mít svou samostatnou kapitolu...











Tady můžete posoudit, jak některé kamélie byly vysoké. Blondí (doufám že to nevadí, že jsem tu fotku sem dala) není žádný drobek, tedy na výšku, jinak je to krásně štíhlá dáma, ale jak vidíte kamélie je ještě o dost větší!


Tolik kamélie, a příště se podíváme na květiny s obdobnými nároky na pěstování které jsou zas krásné svým způsobem a s kaméliemi se skvěle doplňují - azalky ....


15 komentářů:

  1. Další várka krásných květů a dámy, které to před stromkem moc sluší. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Je užásné, v kolika různých barvách jsou. Jako růže, chybí jen modrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys ten bílý květ dal do vody s modrým barvivem tak ti za 24 hodin zmodrá....😃

      Vymazat
  3. Krásné kytky, fakt a já tam čumím jako trubka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože si nevěděla že tě fotím..popravdě já jsem to ani neplánovala. Cvakla jsem tu kamélii a až teprve doma jsem zjistila že jseš tam i ty 😆😆😉

      Vymazat
  4. Nádherné květy. A Simče to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím že to není nejhorší... 😏

      Vymazat
  5. Anonymní12/4/19 06:25

    Nádherné aranžmá, zvlášť ten snímek u té zdi..
    Jan turoň

    OdpovědětVymazat
  6. Tam mají zasázené takové ty evidentně mladší ročníky....

    OdpovědětVymazat
  7. Muselo to být překrásné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo. Teď 1.5. mě čeká další květinový výlet, tentokrát do Polska.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....