28 března 2019

Zlaté .....











17 komentářů:

  1. Bejvávalo. To co bylo zlaté teď leží pod stromy hnědé. A když zafouká vítr, máme všechno v baráku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u mne to je spíš problém okrasných trav. listí povětšinou stihnu shrabat, ale ty trávy jsou přes zimu volné a postupně se ty listy z nich rozlítají po celé zahradě. už chápu proč je na zimu svazují!

      Vymazat
  2. Tolik zlata pohromadě !!! :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si že do dnešního hnusna se to hodí! ;-)

      Vymazat
  3. Mám ráda podzim, kdy příroda zezlátne a do toho svítí sluníčko. To se pak fotí.Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední čtvrvt roku se vyznačuje žloutnutím a hjaro pak také převažují žluté kytičky. Pěkné. zlato.

    OdpovědětVymazat
  5. blondýna28/3/19 17:03

    Aááá, tady se dělá jarní úklid a vymetají se sklady, neboj, v sobotu toho nafotíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, už tam některé fotky smrdí podstatně dýl! ;-)

      Vymazat
  6. Zlatou měl také rád Dan (Ne)konečný a kde je mu konec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle člověk mi nějak k srdci nepřirostl. Jeho veselost a happy nálada mi vždycky připadaly prvoplánové a křečovité.

      Vymazat
    2. Mně se zpočátku také vůbec nelíbil, ale postupem doby jsem mu přišel na chuť a bavil jsem se.

      Vymazat
    3. Já mu nepřišla na chuť nikdy....

      Vymazat
  7. Vendy, ta první fotka je fakt super zlatá. Ale teď se těším na nové, jarní barvičky. :o)
    Měj hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď o víkendu by ses nad mělo zadařit nějaké barvičky nachytat!

      Vymazat
  8. Tož zajímavé, z jara si připomenout podzim....cykly jsou cykly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hlavně nejsou žádné aktuální. jak se celý týden snažím léčit ani na zahradu nelezu abych něco nafotila z jara.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....