27 března 2019

Pod mostem ....






16 komentářů:

  1. Vendy, krásná fotka s atmosférou. Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, byl by, kdyby mi ho nekazil moribundus....:-(

      Vymazat
  2. Zajímavá fotka, černobílé fotografie mají své kouzlo.
    Moribundus vyžeň. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona tak vypadá, ale není černobílá. Ale ten beton vlastně nemá žádné výrazné barvy tak se tak může jevit. Když se ale pozorně podíváš na ty plakáty na pilířích, tak tam najdeš barvu. Opršalou červenou a modrou, na grafiti vzadu modrej růžek a náznaky zelený na zemi.

      Vymazat
    2. Zaostřila jsem dioptrie a barvy jsem našla.

      Vymazat
  3. Skvělá práce. Večer bych tam nešla. :)
    Morubunduse co nejdříve žeň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi taky ne, ale je to jediná cesta mezi nádražím v Dobříši a Strží, takže kdo nechytne autobus musí tamtudy jít....

      Vymazat
  4. Ty mosty vypadají všechny stejně!

    OdpovědětVymazat
  5. Pod mostem si někdy stelou bezdomovci, ještě by to chtělo grafickou výzdobu.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná fotka,,,Nechtěl bych ale pod takovým mostem skončit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pod žádným... jenže dneska tam jseš ani nevíš jak!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....