26 března 2019

Myš ....



.... buclatá jak soudek. 
To mi vzniklo pod rukama. Poslala mi obrázek dcera, jestli když nebudu vědět co dělat, jestli bych jí neuháčkovala Bobuli. No pravda, když jsem jí dělala čepičku z šedivé dolphinky, přemýšlela jsem co ze zbytkem a taky mne napadlo to samé co dceru. Myš. Ale trochu mne zaskočilo jak jí uháčkovat to tělíčko, byl to totiž postup který neznám a návod jsem nikde nenašla. A tak jsem si říkala, nějak něco dám z jednoho videa, něco z druhého a možná z toho něco vyleze. A vylezlo. Pěkně vyžraná myš, co myš, no skoro krysa.... Ale Bobule jí popadla a nedala z ruky ....








A tohle je ta čepička... taky mi byl poslán obrázek k inspiraci


16 komentářů:

  1. Je úžasná, taková pěkně napapaná myší panímáma :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní26/3/19 20:01

    Lydie

    Tak ta myš je naprosto super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem trochu jinou představu, nejsem moc spokojená s xichtíkem, ale malá jo, a to je hlavní.

      Vymazat
  3. Je krásně vypasená myška jedna. Já jsem se musela zasmát, když jsem sjela na fotečku. A právě, že je tak baculatá-měkounká, tak ji malá bude mít v oblibě.
    Hezký den!
    Hanka (bavi--mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu jsem to čekala jiné, ono sice na první pohled vypadala jednoduše, ale pak mi došlo, že úplně tak jednoduše to zas nepůjde. Takže nejsem úplně spokojená.... ale jde o to jak je spokojená malá a to je.

      Vymazat
  4. Pěkná myška, je vidět, že ráda baští.;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že taková myš je pro dítě ideální. Jen aby vám pak Bobule nerozmlouvala pastičky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😆😆Ty roznáší po zahradě její otec. Má jí samou díru, což ho nesmírně irituje a štve 😵. A pak si dělá na tabuli čárky kolik jich už chytil 😃

      Vymazat
  6. Je pěkně vykrmená, je vidět, že spižírna je dobře zásobená :).

    OdpovědětVymazat
  7. Ta vypadá opravdu roztomile...

    OdpovědětVymazat
  8. Ňák jí otejkají nohy, né...?! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, ha.... Když jsem to dělala bez návodu.... 🤔

      Vymazat
  9. Kouzelná myš, nemůžu se vynadívat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak není to úplně ono, ale Bobuli se líbila... 🤗

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....