25 března 2019

Sobotní dopolední mišmaš ....




V sobotu jsem měla celodenní hlídání Bobule. Dcera s partnerem potřebovali dělat na zahradě, sázeli totiž okolo plotu drátěného ještě plot živý, a to prostě s Bobulí za zády dost dobře nejde. Snaží se pomáhat ale tím se hlavně motá a zdržuje. A tak jsem byla požádána o dohled a hlavně její zabavení. Takže o čtvrt na deset už jsme vyrážely s kočárem směr stezka na Suchou podívat se na koníky. Sice až tam jsme nedošly, měly jsme návrat do dvanácti kvůli obědu, ale i tak jsme nějaké koníky potkaly. Ono s tím malým zvědavínkem člověk moc rychle jít nemůže, navíc co chvíli po vysazení z kočárku chtěla obléknout nebo sundat "bundu" (vestu) a cpala si na hlavu nebo zas sundavala čepici. Pak vestu za sebou tahala jak psa na provázku, občas jsme se vracely pro odpadlou čepici nebo nákrčník. Když už všeho měla dost, zavelela hačí a usedla na nejbližší  lavičku. Když jsem si sedla i já, sjela bleskově jak had dolů a z kočárku mi podávala foťák opět s výrazem A teď mě foť. Což jsem jí velmi ráda splnila ....😉


Ještě po cestě k dceři jsem konečně mohla stopnout na místě které mám už od začátku co touto cestou do Litomyšle jezdím vyhlédnuté s tím, že bych si tu docela ráda zafotila. A to během všech ročních dob. Dominuje mu totiž ne moc velký strom, ale dodává mu určitý šmrnc. A tak jsem si zatím udělala zkušební snímek ...


A stejně dlouho obdivuji tyhle sloupy el. vedení....


Podél stezky jsou, krom jabloní, třešní a bříz, také kočičky. V obležení včel....



Na sluníčku ze zlomených březových větviček odkapávala březová voda


Jak jsme se blížily ke stájím, objevovali se jezdci na ranní projížďce 




No stihly jsme oběd tak, tak. Dcera už volala kde jsme. Bobule ani nejedla jak byla utahaná, usnula hned a dcera jí musela jít vzbudit aby neprospala celé odpoledne. Odpoledne se zas neslo v duchu klouzání a houpání. Když mladí skončili s prací, vytáhl se gril a opekli jsme si první letošní buřty, které baštila nadšeně i Bobule. Sice zapatlaná a umouněná až za ušima, ale nadmíru jí chutnaly. To už byl ale čas na koupání, vlastně všech, protože mladí se připravovali na návštěvu kina a malé posezení se známými. Bobule po večeři a vykoupání zas brzy vytuhla a já měla tím pádem volno. Jenomže už mi začínalo být divně, bolet docela silně v krku a téct z nosu. Věděla jsem, že mi občas během dne bylo docela zimavo, ale pak se to zas změnilo. Jenže to asi úplně nebylo to správné ořchové a já proto momentálně do sebe cpu prášky a vitamíny abych se dala do pátku dohromady. Dokonce jsem poprosila vedoucí aby za mne dneska šel večer někdo jiný a ta mne potěšila tím, že ve čtvrtek a pátek je odstávka, takže bude buď jen pár večeří anebo nebudou vůbec. I když přijdu o hodiny, raději bych byla kdyby nebyly....


To její xichtění mne vždycky dostává, prostě se jen tak xichtí, sama pro sebe. Ale valnou část, tu opravdu vydařenou, prostě nelze zachytit, protože to vždycky přijde najednou....

21 komentářů:

  1. Vendy, moc se mi líbí fotka se stromem. Také mám jedno místo, které bych si někdy ráda vyfotila.
    Měly jste s Bobulí krásnou procházku, také bych se šla podívat na koníčky.
    Bohužel bacily navštívily i mně, chytla jsem rýmu od vnučky, když jsme jí hlídali. Bohužel u mně to není záležitost na týden a musí nastoupit ATB kapky. Ale už mi je líp.
    Opatruj se a ať je brzy dobře. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se musím dát do pátku do richtiku. V sobotu výlet do Němec a v neděli koncert. Takže musím být O.K. To místo se stromem mě láká už několik let, ještě jsem to ale neuskutečnila. Tak snad už na to taky dojde....

      Vymazat
  2. Bobule je kouzelná holčička. :-D Užívej si každého okamžiku, ono to strašně rychle uteče. Já stahovala na externí disk stará videa a dojímala se nad prvními Sářinými kroky a miminkem Emou. Je to, jako by to bylo včera a už je to dlouhých 10 let.
    Chorobu raději vylež, tedy pokud budeš mít teplotu. Začalo mi to také škrábáním v krku, přidala se rýma, pak kašel a čtvrtý den vyletěla teplota. Pak jsem ulehla a drželo mě to už podruhé celý týden. Asi se to rádo vrací. A já jsem navíc stále "vyplašená doktory", co by mohla způsobit chřipka v kombinaci s chorým srdcem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nějak na teploty netrpím. Tedy co je u mě teplota.... Normálně mám tak 36,ráno i 35 a tak 37,5 už je u mě skoro teplota 😉🤭. Do pátku to doufám zkrotím.

      Vymazat
  3. blondýna26/3/19 08:29

    Třikrát jsem vkládala komentář...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A není.... sakra, že by už i sem dorazil ten vir z B.cz?

      Vymazat
    2. blondýna26/3/19 08:36

      Psala jsem ti, že mi ty fotky připomínají moravské Toskánsko od Hanky !

      Vymazat
    3. Proto už tam chci jet tak dlouho fotit.... 😉

      Vymazat
  4. blondýna26/3/19 08:34

    Milá babičko, bobulka je celá ty, ksichtíš se úplně stejně.
    Koukej se potit, musíš být v sobotu v nejvyšší kondici!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však dělám co můžu, tak i kdybych se měla plazit tož pojedu! Jsou to ještě čtyři dny, a já budu doufat, že ten čt+pá večeře nebudou. Anebo ještě poprosím kolegyni aby šla za mne. Stejně musím ve čtvrtek ke kadeřnici, takže na ležení toho času moc není....

      Vymazat
    2. Zrovna jsem chtěla napsat, že je jí cácorka docela podobná...:D

      Vymazat
  5. Přeji brzké uzdravení, taky se v tom teď plácáme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem zjistila tak i kolegyně je nějaká mimoidní a nastydlá a tak nám to šlo jak psovi pastva ...

      Vymazat
  6. Pěknou procházku jste si udělaly. Bobule už je slečna a je moc hezká. Ty její výrazy jsou skvělé. V té koláži ta první velká fotka je naprosto dokonalá. Krajina se stromem je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona jak vezmu foťák do ruky tak hned začíná mávat.

      Vymazat
  7. Při pohledu na strom a sloup se měn vybavila Wolkerova básnička, kde psal o "mlčenlivých soudruzích" :).

    Celodenní hlídání vnuček - to znám, syn se snachou nám je někdy posunou, aby si odpočinuli :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty sloupy fascinují od začátku co sem jezdíme. ještě se chystám nafotit jeden.A ten strom je hodně zajímavý, v létě pak poskytuje stín kravkám ve výběhu.

      Vymazat
  8. Pěkné, hlavně že jste si to i s Bobulí užili...Zajímavá krajina, i ty koně....Pod sedlem kůň, pod koněm moje nohy znavený...po pravdě řečeno, sedél jsem na koni jednou v dětství a moc jsem se bál...

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám jízdu na koni moc ráda, stejně tak koně, a to už od mala a nevynechám jedinou možnost se svést. Strašně ráda bych se naučila jezdit opravdu sama, bez doprovodu. Jenže když člověk nemá vlastní zvíře, je to zbytečné....

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký to tam máte, tam se venčí dítě/pes/já jedna radost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas se tam venčím já, dcera, Bobule a Mates. A když se náhodou sejdem tak i polovice, syn a dcery partner 😉👌

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....