24 března 2019

Bledulíny....





.... v rezervaci jsem dneska odpískala, dcera mi včera nabídla až mne poveze domů, že se tam , pokud nebude pršet zastavíme. Jenže po včerejšku, kdy jsem asi trochu po celém dni venku nastydla či už něco ve mě sídlilo, mě večer začalo krutě bolet v krku a téct z nosu jsem byla ráda, že už jedem domů. A hned jsem zahájila panadolovou kůru abych to zas od sebe odehnala. A tak se zatím můžu kochat já i vy těmi, které mi kvetou na zahradě ....







A na závěr trochu chlupatiny...


17 komentářů:

  1. Ten bokeh je úžasný.
    Když máš takové skvosty doma, není třeba ani nikam jezdit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch mám doma jen minimum, ale v té rezervaci je jich na statisíce!

      Vymazat
  2. Statisíce nevypadají na fotkách tak pěkně jako jedna v detailu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotce ne, to je pravda, ale naživo to je neskutečná krása.....;-)

      Vymazat
  3. Jsou nádherné, taky jsem se včera jimi na sluníčku kochala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle v malém to není znát, ale když se za sluníčka jde do té rezervace, tak z těch statisíců květů jde tak krásná vůně, že to cítíš už daleko dřív než tam dojdeš.

      Vymazat
  4. blondýna25/3/19 07:43

    Jak panadol ? Jak nemoc ? Koukej se kurýrovat !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co myslíš milá zlatá že dělám? ;-) Dokonce jsem včera uvažovala že zavolám šéfový jestli by za mne dnes nemohl v práci zaskočit někdo jiný abych se mohla léčit.

      Vymazat
  5. Vendy, nádherné fotky. A ať je ti líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raději jsem dneska volala do práce jestli by za mě někdo mohl jít. ...

      Vymazat
  6. Krásné fotky. Za bledulemi jezdíme ke Staré Říši, ale letos to asi nestihneme, už kvetou.
    Držím pěsti ať jsi brzy fit. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě že už kvetou i tady u nás, tak usem se tam chtěla stavit s dcerou a vnučkou že by jsme udělaly nějaké fotky.

      Vymazat
  7. Vendy, tož se brzy uzdrav. Já doufám, že už máme v naší rodině nemoci za sebou. Jen já nyní musím opatrně s vytrženou stoličkou. Ještě to trochu bolí, ale snad se rána nezanítí.
    Bledule máš na zahradě krásné. Já už je vídím jen na fotkách u blogerů.
    Nevím, jestli by tomu tvému zotavování neprospělo více dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Intenzivní panadolová kůra to snad vyřeší, dneska jsem volala šéfové aby za mne večer někdo šel a jak to vypadá čt + pá je odstávka, takže možná ani do práce nepůjdeme.

      Vymazat
  8. Bledule jsou krásné. :-D Já si plánovala výlet do Pekla, ale nemoc rozhodla jinak. Snad někdy v příštím roce.
    S tím Panadolem opatrně, maximální denní dávka je 6 tablet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě většinou stačí 4x za den a oklepu se. A k tomu cucat septofort nebo něco podobné ...

      Vymazat
  9. Te´d jsem byl na chalupě v Mříčné v Podkrkonoší, jsou tam celé koberce bledulí...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....