22 března 2019

A kvetou ....




..... a dělají radost. Krokusy v trávě a bledulky. Doufám, že příští týden bude nějaký hezký den abychom mohly vyrazit s dcerou a Bobulí do bledulkové rezervace. Než nám odkvetou....

Tentokrát jsem si na focení vzala jiné starosklíčko, Nikkon E 28 mm 1:2,8 a macro předsádku. Počítám, že tuhle kombinaci si vezmu sebou do těch Drážďan. Původně jsem uvažovala o tom Domiplanu, jenže ten nemá odpovídající závit na tu předsádku.








Začínají rozkvétat bílé čemeřice. Zjišťuju že mají rozličné tvary květů, jedny dokulata, a jiná má květy vykrajované. Některé mají květ čistě bílý, a jiné zas pihovatý a další odrůda spíš zelenobílý...
A nebude to dlouho trvat a rozkvetou i ty tmavě purpurové, jak poloplná, tak jednoduchá.





15 komentářů:

  1. Krásné fotky, chtěla bych umět takhle fotit.
    Dnes jsem cestou od doktorky hledala první známky jara u nás. Viděla jsem jen pozůstatky po venčení pejsků, až konečně jsem u nás za domem našla trs rozkvetlých fialek. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys musela lozit po kolenou v blátě, válet se v záhonech nebo po trávě 😆. Někdy si říkám jestli to mám za potřebí 😜

      Vymazat
  2. Na těch fotkách je úplně vidět ta "sametovost" květů. Paráda :-D

    OdpovědětVymazat
  3. blondýna23/3/19 07:49

    ....a jako hlavní předsádka budu já :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty budeš hlavně skvělej průvodce světem orchidejí! A nejen tam....Už teď lituju Dušana, protože nás bude muset pořád nahánět, 4 hodiny mi asi nestačej ;-)

      Vymazat
  4. Vendy, nádherné fotky. Ke kochání. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné detaily. Ty fialové krokusy mi někam zmizely, budu si muset koupit nové. Užij si to v Drážďanech a těším se na fotky. Jak jsem pochopila z komentáře Simonky, tak jedete spolu za orchidejemi. Dobrá dvojka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo.... Jedeme spolu..myslím že našemu průvodci připravíme horké chvilky.... 😆😂

      Vymazat
  6. Ty máš doma opravdovou botanickou zahradu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krokusy jsem začala podle Libby sázet taky do trávy, bledule tu už byly když jsme se nastěhovali a něco je v záhoně....

      Vymazat
  7. Vendy, nádherné fotky a ten osvícený krokus... nemá chybu. :o)
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neděle je taková trochu chorobná. Cpu se panadolem a cumlám septofort, neb si zrovna teď ochořet rozhodně nepřeji! Dodělat podklady pro daně, do práce a víkend nabitý zážitky k prasknutí!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....