21 března 2019

Oranžová + jedna červená ....




.... se skrývá  v dnešních obrázcích. Už zase musím vyškrabovat archív a tohle je poslední ucelená řada fotek. Zatím to vypadá, že opravdu víc fotek ulovím až o příštím víkendu na výletu. Teď mne ještě čeká dodělat háčkovanou myšku pro Bobuli, daně a pak už snad zahrada......


Tenhle pohled do plamenů mám moc ráda. Na chatě si sednu před krbovky, pustím si nějakou dobrou hudbu, dám si sklínku nějakého dobrého pití a čumím do plamenů....


Jsem zvědavá jak letos budu úspěšná s begóniemi. Zatím to
nevypadá na nějaké velké úspěchy.  Zaškolkovala jsem je, ale nemají náladu na to se budit


Jeden pozdně podzimní zapomenutý květ


Oranžová na japonském javoru v botanické zahradě


Neidentifikovatelný keř odtamtéž....


A nakonec ta červená. Hvězdník který jsem si koupila někdy v lednu v Lidlu. Teď tedy už jen čerpá sílu, ale nechce se nějak tomu, který už mám třetím rokem. Vloni jsem ho do květu dostala, letos, se stejným způsobem přezimování (v lednici) zatím nevypadá že by se mu chtělo kvést


9 komentářů:

  1. Mám to stejné - dívat se do plamenů mě fascinuje a současně uklidňuje.:-D
    Fotky, tak jako vždy parádní. :-D
    Amarylis, čili hvězdník nechávám v zemi pod schody po to, co zatáhne. Vytahuju ho v únoru, někdy přesadím, jindy jen pohnojím. Kvete pravidelně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dělala všechno možné s přezimováním a nikdy mi nevykvetly. Tak jsem rezignovala. Předloni jsem dostala jeden od sousedky a říkala jsem si, no jo, to zas bude jen o listech a víc nic. Pak mne napadlo dát cibuli do šuplíku v lednici. Na jaře jsem ho vyndala zasadila a ejhle! on mi vykvetl. Tak jsem to zkusila letos znovu a nic...tedy zatím. Možná že jsem ho letos dala do země pozdě.

      Vymazat
  2. Měla jsem Amarylis po mamce a také mi moc nekvetl. Ten Tvůj má nádherné květy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl rychlený, takže to kvetou o stošest, teprve příští rok se ukáže pravda! ;-)

      Vymazat
  3. Oranžovou mám moc ráda. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. blondýna23/3/19 07:51

    Než oheň, já raději vodu ... ale barvy jsou to skvostné !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale sednout si a koukat do plamenů je taky úžasnej relax!

      Vymazat
  5. My jsme na chalupu koupili elektrická kamna, která mají vepředu obrazovku, na níž plápolá fiktivní plamen.
    Moc nehřejí, ale dívá se na to pěkně :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....