29 března 2019

Mříž ....


18 komentářů:

  1. Zdá se, že svítí novotou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není asi úplně nová, je to u rotundy v ulici Karolíny Světlé...

      Vymazat
  2. Nevím, proč mě při pohledu na fotografii napadlo Nerudovo: "Jak lvové bijem o mříže, jak lvové v klecí jatí …". Že by za to mohl nadpis?
    každopádně - parádní fotka. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lvi tam nejsou, ale tuším že jsem tam míjela hospodu která měla něco s nějakým zvířetem společného.... Ale hlavně za tou mříží je rotunda která si zahrála v minisérii s Trojanem, Dvořákem a Geislerovou.

      Vymazat
  3. Mám ráda fotky s ploty a mřížemi, trefila ses mi do vkusu náramně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá fotka, tipovala jsem, že je u nějakého kostela.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda takové fotky! Moc pěkná fotka!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. A vězňům tak pěkné do cel nedávají :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....