16 března 2019

Co dokáže pěna....





19 komentářů:

  1. Z tvého blogu na mě skočil vir - darebák!!!! Naštěstí hrozba byla zažehnána. Zajímavé foto. Z čeho je ta pěna???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nekeke! to mě tedy mrzí. Normálka miska a jarová voda s pěnou ....

      Vymazat
  2. Připomíná mi to profil na kameji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v tom vidím Poldinku, značku Poldi Kladno

      Vymazat
    2. Přesně Vendy znak Poldi Kladno, hned mě to napadlo :-)

      Vymazat
    3. Právě proto jsem to vyfotila, něco takového hned tak nevidíš, a to prosím bez zásahu lidské ruky!

      Vymazat
  3. Povedené. Také vidím Poldi Kladno. .o) Hezkou sobotu přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však mne to pěkně překvapilo! hezkou neděli i tobě....

      Vymazat
  4. Vendy, tak to se ti povedlo. Zajímavá fotky a já tam teda taky vidím obrys hlavy. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom já prsty nemám! Já to jen vyfotila, vzniklo to samo. Postavila jsem misku na stůl a nechala jí stát, když jsem se vrátila s kafetem, už tam ta siluetka byla....

      Vymazat
  5. Mne se líbil kromě Jesus Christ Supestar a na kterém jsem byl ve Spirále, i Drákula a i Klíč králů v divadle broadway, i když jinak Landu moc nemusím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem říkala, divadelní provedení muzikálů mne vůbec neláká. Já ta filmová zpracování, to ano...

      Vymazat
  6. Kamej jako vyšitá (nebo vypěněná?) :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dílo malíře, nebo stínohra Černého divadla.

    OdpovědětVymazat
  8. No, ani bych pakový portrét nenakreslil

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....