10 února 2019

Zimní cesty ....




Oblíbené, a taky vlastně jediné místo na příjemné celoroční procházky je tady u nás, nepočítám - li lesy, cesta údolím k přehradě a pak dál ke studánkám. Už pár hezkých let honosná Naučná stezka údolím Skuhrovského potoka. Ráda po ní chodím s psiskama, a občas na ní vezmu ojedinělou návštěvu která k nám zabloudí (že Majko 😉) protože to je také jediné místo, na které jsem tady docela hrdá. 
Jen mi někdy vadí, že to je i příjezdová cesta do chatové oblasti a restauraci a to, že mnozí řidiči nerespektují danou rychlost a občas chytám psy na poslední chvíli před náhle se vynořivším  rychle jedoucím autem. Nepomáhá ani značka ani retardéry.
Při každé sněhové nadílce se cesta stane sněhovým loubím
když se do sebe pod jeho tíhou zaklesnout větve stromů které cestu lemují ....





Jak dostat do černobílého zimního světa barvu?
Vzít zavděk infotabulí která vás vítá v rekreační oblasti....
Normálně mne docela irituje, protože spíš slouží jako podklad pro sprejery, a to že se někde nacházíte už se na ní skoro ani nedozvíte



Občas také dostanete za krk sněhovou nadílku, to když se začne 
plíživě oteplovat a z větví opadávat sníh


14 komentářů:

  1. Tyhle zimní já můžu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je jediné místo krom mé zahrady, které tu mám ráda. Takže ho můžu na jaře, v létě, na podzim i v zimě.... cesty jsou vůbec věc která je hodně fotogenická.

      Vymazat
  2. Moc pěkná zimní podívaná !!!
    U nás zatím letos sníh vydržel jen jednou celé tři dny, jinak to roztálo do druhého dne. A když ten sníh byl, tak jsem fotit nemohl, protože jezdím do i z práce za tmy. Venku jsem nefotil přes tři měsíce, což je patrně můj smutný rekord

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ty to máš úplně jinak než já. A možná že to se mnou taky tak dopadne...

      Vymazat
  3. Také mám takové fotografie ráda. Máš pravdu, že jsou fotogenické. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cesty prostě mají své kouzlo. Někdy když jsem na chatě na procházce tak se zastavím stojím a dívám se. Vypadám asi jako cvok když se tam pořád točím sem a ta a čučím 😃

      Vymazat
  4. Ano, ano, díky i za zimní procházku. Pěkné fotky. O návštěvě se teprve zmíním. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda jsem tu zimní podobu zprostředkovala..

      Vymazat
  5. U nás už dnes všechno slezlo, takže už ani nepadá ze stromů za krk :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze stromů to zmizelo ještě týž den do odpoledne, a od pátku už taje i ten zbytek. A úspěšně taje stále.

      Vymazat
  6. Ony tam trochu barvy dodají i ty hnědé občas se vyskytující dubové listy a i v černobílém je to pěkná zimní idylka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu a tam ty listy jsou, to je pravda, ale ne vždy.

      Vymazat
  7. Tam doufám auta nejezdí oběma směry. Bál bych se tam nejen o psy, ale i o sebe. Uskočit by se dalo jedině do zasněženého příkopu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to obousměrné. A ono uhlídat psy dá fušku i když ty auta jedou jen jedním směrem ..

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....