07 února 2019

Zima opět ....





..... v dalších záběrech. Dneska svítilo sluníčko, tak jsem šla s pesanama na procházku na kopec, podívat se, jestli bych tam nenašla nějaké pěkné námrazy. Nebylo to nic moc, ty správné podmínky se zatím ještě nedostavily. Ale věřím, že se ještě vyřádím, podle meteorologů se má po víkendovém oteplení zas vrátit zimavo a sníh a že prostě ty námrazy dám !!! 
Jen ta nálada po včerejšku je pořád na bodu mrazu, takže mrzne venku i ve mě a ani ta dnešní procházka to nějak nerozehnala.
Aby ne, když bylo -4°C .....




Dneska to máme o vodě. Taky jsem se opět dneska vrátila ke splavu a zatím čekám až se mi srovná teplota foťáku abych mohla stáhnout fotky a zjistit kolik toho poletí do koše...








14 komentářů:

  1. Zima u potoka je vždy fotogenická. A ty to umíš vystihnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dnešních fotkách začínám o tom dost silně pochybovat....

      Vymazat
  2. Vendy, nádherné fotečky .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc 😃. Pořád se mi to podaří tak u jedné fotky z mnoha....

      Vymazat
  3. Anonymní7/2/19 17:03

    Opěr úžasné fotky, zejména ten pohyb vody je parádní. :-)
    Komentuji-li anonymně, pouští mě to dál (SignoraA)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, šikulka. Oblafla si systém 😄👌

      Vymazat
  4. blondýna8/2/19 07:26

    Za mne jednoznačně ta poslední, to je krasavice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.... snažila jsem se, ale podle mých představ je jakž takž taky asi ta poslední

      Vymazat
  5. U nás také konečně dost sněhu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím že tady po víkendu asi moc nezbude. nejsme tak vysoko aby to oblevě ušlo.

      Vymazat
  6. Vendy, to je nádhera. Pátá fotka je boží, ta voda ... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu, snažila jsem se. Z ruky jsou vždycky dost odpadové ty výsledky...

      Vymazat
  7. Kde ty (letošní) sněhy jsou?
    Ani mně po nich není smutno :). Na fotkách jsou ale parádní.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....