06 února 2019

Zima ....






Jako člověk který fotografuje (schválně neříkám fotograf, za toho se rozhodně nepovažuji, protože k tomuto pojmenování mi ještě mnoho chybí) miluju zimu se sněhem a sluncem. Jako osoba Vendy nesnáším zimu jako roční období. Právě proto, že těch slunečných dní s mrazem a sněhem, kdy se člověk kochá a kochá je minimum. Poslední zimy byly vůbec hnusně šedé, rozblemcané a lezavé. A já bez sluníčka jsem jak když mi odpojí přívod energie, a nemám ho kde čerpat. A když se k tomu ještě přidá dnešní telefonát od šéfové a neoprávněné podezření z diskriminace Romů na pracovišti (samozřejmě z mé strany) telefonát ve smyslu, my o tu cikánku nechceme přijít, laskavě změňte své chování (jaké proboha?Já tu holku beru skoro jako dceru, už proto, že je skoro stejně stará jak ta moje, pro mne to je prostě máma která se sama stará o dost nemocné dítě a jestli je bílá, žlutá nebo hnědá neřeším) naladí vás taková šedá zima do hnusné nenálady. A tak  pomalu začínám uvažovat o tom , že když nechtějí přijít o cikánku, tak ať si jí nechají a skončím já, protože mám čisté svědomí a takové jednání mne dost uráží. Navíc na to vážně nemám sílu a obrana je naprosto bezvýsledná. A že to není poprvé. 
Navíc ještě je dneska zas hnusno a šedivo, takže mám zkaženou náladu na entou....
V pondělí jsem si šla konečně nafotit zimu. Bylo sice nádherně nasněženo, ale zataženo a tak všem fotkám chybí sluníčko, energie a radost.
Stejně jako mě.


Dnes začneme stromy ... nejvíc jsem se bála, že jako už pokolikáté tu pohlednost zasněžených stromů mi pokazí teplo. Večer vždy byly jak obalené vatou a ráno na nich nebylo nic. Tentokrát mi to ale vyšlo










Protože všechno bylo díky zatažené obloze, občas jsem použila v editoru nějaký ten přednastavený preset

14 komentářů:

  1. Když se to se.., tak většinou všechno najednou. A když je ještě pošmourno, náladě to určitě nepřidá. Já se včera tak těšila z práce, protože skrz okno to krásně šajnilo, a když jsem vylezla, bylo pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já včera jen slintala když jsem se ráno vzbudila do sluníčka a zároveň jsem byla i naštvaná že jsem nemohla fotit v tak krásným dni. Ale aspoň mi to zas v nahradilo to že jsem byla za Bobulkou..ale ty nádherný scenérie co jsem míjela v autobusu....

      Vymazat
  2. Teď jsou, myslím, pro zájemce o zimní focení optimální podmínky. Přiznávám, že smysl užívání "presetů" jsem pořád ještě nepochopil, protože si neumím představit, že bych použil na nějakou fotku cokoli přednastaveného. Až se někdy potkáme, budu mít v tomhle směru několik šťouravých dotazů :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ale bez sluníčka to není ono. No nevím, na šťouravé dotazy jsem háklivá.... Takže nevím jestli ti odpovím.... 🤭😜😉.

      Vymazat
  3. Anonymní7/2/19 16:57

    Ty fotky mají úžasnou atmosféru. Já bych také šla ven fotit, ale místo toho jsem lítala po vyšetřeních a když jsem dolítala, hlídala jsem Bětku. Má kašel a ve školce jí nechtějí.
    P.S. Telefonát od šéfové na náladě fakt nepřidá.
    P.P.S. Zkouším komentovat jako anonym, stále mi to hlásí, že mám neplatné znaky. Asi na mně tvůj nový blog zanevřel. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě se ukázalo že to je všechno výmysl. Mladá byla vyděšená že až přijdu do práce že jí seřvu. Celej večer okolo mě lítala jak pejsek. A myslíš že se někdo omluvil? Ani náhodou ...

      Vymazat
    2. Anonymní8/2/19 17:50

      Jo, tak to důvěrně znám. Hodit blátem a pošpinit to umí každej.
      Ale omluvit se? To by někomu asi upadla pusa. Víš, jak já jsem ráda, že už jsem v důchodu? Pa A.

      Vymazat
    3. Dneska jsme zas měly krásný lísteček že ve středu si stěžoval někdo že neměl polívku . Vím kdo v tu danou dobu přišel a "zábavný" na tom je že ti dva polívky vůbec nejezdí!

      Vymazat
  4. blondýna8/2/19 07:42

    Jsou dny, kdy je lepší nedýchat, ale řeknu ti to jinak, pořád to ještě jde.
    Když přijde nemoc, pak je to poser.
    Slunce vyjde a bude zase krásně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řeknu ti to takhle, ač stará kredenc, pořád jsem se nenaučila žít s tím, že jsou někteří lidé pěkně zákeřný svině, a každá taková nespravedlnost mne hodně sráží. A navíc ještě když vím, kdo to asi dělá a proč to dělá, ale dokázat se to nedá. Ona je tam dlouho a všichni okolo ní skáčou. Ač obyčejná kuchyňská síla, je to taková šedá eminence která všechno organizuje, šéfovi neustále do všeho mektá a vede ho. On je spokojenej a nic neřeší. A běda tomu kdo jí bezmezně neobdivuje (já) nebo se jí dokonce odváží odporovat či říct svůj názor nebo obhajobu....

      Vymazat
  5. Já koukám z baráku přes ulici do zahrad s takovýmito stromy...ale i když jinak sníh vydržel, na těch větvích to před těmi mrazy stačilo roztát, tak jsem si to užil jen krátce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě je mám před očima pořád. Večer vždycky krásně pohádkový a ráno holý větve....

      Vymazat
  6. Dnes s tou přehnaností korektností už není ani možné říct, že někdo je cikán nebo černoch, protože hned se tomu přisoudí nálepka rasistické urážky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě někomu vadím a chce mě vyštípat (je tam taková intrikánka která už vyštvala hodně lidí) já to nechápu proč s příchodem téhle dívčiny začaly problémy který až do tý doby nebyly....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....