08 února 2019

Hrátky z oky ....





Byť by se podle názvu mohlo zdát, že se chci chlubit nějakým ručním tvořením, pravda je jiná. Za a) plést neumím, takže si s oky a očky hrát ani nemůžu, a za b) jde o oka sítí. Když jsem se šla podívat na hřišti k potoku po nějakých ledounech, přišla jsem zde na několik branek sloužících zdejším fotbalistům při tréninku. Na nich sníh vytvořil zajímavé útvary a průhledy. 
A ty jsem se nějak snažila nafotit ....







Jinak to vlastně jsou, jak by řekl Čerf, ostřící etudy 😀

10 komentářů:

  1. Tož zajímavé...sníh čaruje a dobrý postřeh, že se to dá zajímavě nafotit

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie. Sice plést umím, ale ještě bych si přála umět tak krásně fotit. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, nicméně nemyslím si, že bych fotila nějak moc krásně... jsou tu na blozích jiní machři :-).Ale neříkám, že to nepotěší ;-)

      Vymazat
  3. Krásný očka! Já se náhodou před pár měsíci plést naučila a s očkama si teď hraju moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádím se s háčkem, s jehlicema nee....

      Vymazat
  4. Anonymní8/2/19 17:54

    Já si po přečtení nadpisu opravdu myslela, že to bude něco o štrykování. Ale že to bude takováhle paráda, jsem netušila. Díky tvým fotkám zůstane natrvalo uchovaná. U nás to dnes taje jako o závod. Signora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady tálo od rána, teď pro změnu se po silnici bruslí .... Ale počítám že přes víkend to zmizí ...

      Vymazat
  5. Na druhé a třetí fotografii led vypadá jako připravený v nějaké formě. Jako z mřížky v ledničce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě spíš udivilo jak to drželo na těch provázcich....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....