19 února 2019

Voda zmrzlá ....





.... jako (zatím) poslední záchvěv zimy. Letos jsem nafotila jen jeden! rampouch. Byla vážně divná ta zdejší letošní zima. Nebo že by byla chyba ve mně? Tak nechtělo se mi nějak vůbec opouštět dům na nějaké procházky, takže jsem tím pádem toho taky moc ani neměla šanci nafotit. Vylejzala jsem jen když nebylo zbytí a to jsem ještě ani sebou foťák neměla ....











10 komentářů:

  1. Rampouchy jsi vyfotila krásné. Mně se podařilo vyfotit rampouchy na sušáku, vypadalo to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je tu neměla nikde. A když náhodou, tak se k nim nedalo moc dostat. Na tyhle jsem narazila na prochajdě při hledání námrazy...

      Vymazat
  2. Moc pěkný. Rampouch je opravdu jako skleněný. Ty námrazy na větvích v potoku jsou luxusní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jestli to bylo naposledy nebo jestli se ještě něco podaří....

      Vymazat
  3. Jo, voda, ta má spoustu proměn a vytváří spoustu tvarů a námětů na zvěčnění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tedy už brala skupenství tekuté, v bazénu ohřáté.... 😉

      Vymazat
    2. Já tvé přání sdílím též...,

      Vymazat
  4. Pěkné stalaktity na prvních fotkách :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak na to, jaký je průběh zimy, jsou takovéto ůfotky z ledu" docela úspěch...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....