17 února 2019

Když po dlouhé době vysvitlo sluníčko ....



......a bylo nádherně ojíněno, jela jsem zrovna k dceři na návštěvu. Skřípala jsem zubama, protože na takový den jsem čekala celou zimu abych mohla jít fotit. Takže jedinou fotku jsem udělala před nádražím. A prosila sv. Petra aby mi nadělil aspoň ještě jeden den.
nějak mne vyslyšel ale nebyly úplně stejné podmínky a tak ojíněn
byl jen sníh. Chtěla jsem se podívat na kopec jestli nebude někde kolem námraza. Tak jsem vzala psiska, foťák a vyrazili jsme....


Třebovské ojíněné ráno


U dcery jsme vyrazily s Bobulí a jejich sousedkou obejít ulici aby se dítka vyvětrala. Všimla jsem si jak je tam krásně "chlupatý" sníh





A tady už jsou námrazy tady u nás na kopci z druhého dne


Je tu místo, které nikdy nezklame a vždycky tu někde nějaké námrazy najdu






A zas se mi prázdní archív, zatím jsem ani nikde fotit nebyla. Není
i přes krásné sluníčko nálada. Nějak se to zas mezi mnou a mužem pokazilo, tedy spíš pokazil to zas on a já ztratila úplně náladu na všechno, popravdě, měla jsem celý pátek zkažený, bylo mi až fyzicky zle. Dokonce jsem uvažovala o tom, že zavolám kolegyni aby za mne šla, jenže jsem v tu chvíli nemohla být s mužem v jedné místnosti a tak jsem do práce šla. Tam jsem si sice uvědomila, že moje reakce byla možná zbytečně tvrdá, jenže zklamání bylo natolik velké, a to jak ze mne dělal celý měsíc totálního blbce hodně bolelo. Večer jsem  sice své chování a jeho tvrdost vysvětlila, muž se v rámci možností omluvil (neumí říct omlouvám se) nějak jsme to zkousli, ale pořád je to opatrné našlapování ve vztahovém minovém poli. A tím pádem je nálada pod bodem mrazu...

16 komentářů:

  1. Ten chlupatý sníh nemá chybu, nepamatuji si, že bych něco takového někdy viděla :).
    Přeji, ať blbá nálada zase přejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky viděla poprvé, ale u dcery na to budou asi výhodné podmínky. Volné prostory kde mrzne a pořád se prohání vítr. Takže od jara do podzimu rarášci a v zimě chlupatej sníh....
      Dnešek mne trochu nabil energií, seděla jsem na terase s kafetem a pak i se sklínkou proseca a vyhřávala se na sluníčku. Jen si prostě nemůžu být už ničím moc jistá.

      Vymazat
  2. Vendy, krásné fotky ...a chlupatý sníh jsem viděla poprvé nedávno. Mám z něj také pár fotek. Námraza na větvích je nádherná, tak ses dočkala pár dní zimy a podařilo se Ti ji skvěle zachytit. :O)
    Přeji prima neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bývá to s námrazou i lepší, ale letos to bylo takové nahoru dolů, a můžu být ráda, že jsem chytila alespoň tohle. Víkend je od pátka nádherně slunečný a tak dpoufám, že už námrazu lovit nikde nebudu (vím, je teprve něco přes půlku února) jenže já to sluníčko a teplo mnohem raději a už by mi nevadilo, kdyby bylo stále.

      Vymazat
  3. Krásné fotky, námraza na větvích mi připomíná peříčka.
    Přeji klidnou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, taková křehká, zmrzlá peříčka.

      Vymazat
  4. Vendy, to je nádhera. Chlupatý sníh jsem u nás neviděla, nebo jsem měla jiné povinnosti, když na pár hodin se něco takového ukázalo. A ty krajky na větvičkách to je prostě úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice se nezadařilo tak jako Jítě, ale taky nejsme v Krušných horách, že....aspoň že něco málo se našlo.

      Vymazat
  5. Psi...? Bobule...? Dost bolo sněhu...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Míšo, je to jednoduché. Jeden den jsem byla u dcery a s malou Emčou (Bobulí) jsme couraly u nich. A druhý den se psama jsme šli na procházku tady u nás ...😉😊

      Vymazat
    2. To jsem, kočko, pochopila...:D Chtěla jsem fotky psů a Bobule...

      Vymazat
  6. Áha.... no taky asi něco bude, nicméně ale zas na sněhu :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní fotky, to mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly roky, kdy jsem námrazy nachytala v mnohem větším množství. Letos to je bída ...

      Vymazat
  8. V mezilidských vztazích je to jako u počasí, každý den Slunce nesvítí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je sice pravda, ale když proti něčemu bojuješ a máš nad sebou Damoklův meč a srabácky to porušíš a navíc tomu druhýmu ostentativně cpeš před oči lež.... To je hodně podpásovka.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....