16 února 2019

Zimní plody ještě jednou ....




Dnešek je ještě sluníčkovější než včerejšek, a tak si zase dáme trochu sněhových vzpomínek. Druhá a poslední várka letošních zimních plodů se právě otvírá ....









13 komentářů:

  1. Anonymní16/2/19 16:55

    Opět další parádní fotky. :-D Hrozen s tajícím sněhem a kapkou vody, či ojíněné šípky jsou úžasné.
    U nás byla dnes ráno kosa, byli jsme s mužem ve Vysočanech na "blešáku" a teplota byla -2,5°C. Ještě, že jsem si vzala čepici. (Signora)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ptačí zob má krásně pravidelný tvar, málokdy se takový vidí. Tady bylo ráno taky pěkná kosa, hlína zmrzlá na šutr. To se honili psi po zahradě dobře, jenže jak svítilo od rána slunce, odpoledne už to čvachtalo.

      Vymazat
  2. Vendy, opět krásné fotky, já kolem sebe žádné bobule nemám. Škoda. Na fotkách je to báječný kontrast. :o)
    Přeji fajn sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsou tady z lesa a od řeky. Je jich tu vcelku hodně ....

      Vymazat
  3. Krásný, už aby to ale slezlo. Tedy ten sajrajt, ne by plody :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sajrajt už slejzá, ale zas bude bláto.... Bylo by potřeba aby trochu pofoukalo a vysušilo zem.

      Vymazat
  4. První je přepychová ...ještěže je po sněhu, hned je to předjaří veselejší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej! Dneska jsem škubala Myšpulína ale zítra asi vyrazíme na prochajdu.

      Vymazat
  5. Wendy, nádherné fotky. Kochám se. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a i ty si tu neděli užívej. Tady svítí sluníčko a hned je to veselejší..

      Vymazat
  6. Ptačí zob? Vypadá jako zapomenutý střapec hroznů :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, proto mne zaujal že vypadal jak miniaturní hrozínek vína .

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....