12 prosince 2018

Slunečná Praha ....




Další pražská zastavení na vás čekají právě teď. Odpoledne 
bylo krásně slunečný a já si to cestou na nádraží užívala.
 Tu a tam jsem se zastavila, podívala, pokochala, a samozřejmě nafotila. ..
Hlavně díky všednímu, byť už dost předvánočnímu dni, bylo všude celkem tak akorát lidí, nemusela jsem se prodírat neprostupnou hradbou. Já už několikrát říkala, že ten pražskej frmol a rumrajch mi hodně chybí a když tu jsem, užívám si to, ale co je moc, to je moc i na mě. 





Trdelníku nikdy neodolám, a dávám si ten úplně klasický. Plněný zmrzlinou, nebo máčený v čokoládě, to už není ono. 
Napadlo mne, nafotit ho trochu jinak. Navíc jsem zjistila, že si mohu na foťáku v telefonu hrát i s hloubkou ostrosti a tak jsem si hrála....


Zapadající sluníčko v Rytířské


Tenhle modrý fešný cestovatel stojí před hotelem naproti Hlavnímu nádraží



Sir Nicholas Winton má na Hlavním nádraží už druhý pomník. Za to co udělal, by si jich zasloužil klidně i víc. Hlavně za tu pokoru a to, že se s tím nikde nechlubil a nevytruboval to po válce všude kde se dalo. Vlastně nebýt těch zachráněných dětí, které svého zachránce označili, nikdo by nikdy jeho jméno neznal.
Tenhle památník se jmenuje  Památník odvahy, a vlastně tak trochu patří rodičům zachráněných dětí, za tu odvahu uvěřit neznámému mladíkovi a svěřit mu svoje děti. S tím vědomím, že už se třeba nikdy neuvidí. Bohužel,bylo správné ....


I na tak čistě technické stavbě, jako je nádražní hala dokáže zapadající sluníčko  barevná kouzla



Vyzkoušela jsem si i skoro  čtvercový formát. Ale určitě na Instagramu skončit nehodlám


Zatím co se tady kochám sluníčkem, venku se zas sype sníh. A asi bude víc či míň padat zas celej den. Jako včera....

4 komentáře:

  1. Krásný sluníčkový obrázky. U nás se už dlouho neobjevilo a nevypadá to, že by změnilo názor...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady si dalo říct dopoledne, teď už se zase zatahuje. Tak doufám, že zas nebude sněžit...

      Vymazat
  2. V prosinci vidět tak slunečné snímky je malý zázrak.
    Fotku trdelníku zevnitř jsi mohla dát jako hádanku. Nevím, zda by někdo uhodl, co je to za rouru :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo vážně krásně. Chvilku jsem přemýšlela jestli se neprocházet a nejet pak spát na chatu jak jsem si původně plánovala ... Dcera k té trdelníkové podotkla že to je jak fotka z kolonoskopie 😄

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....