13 prosince 2018

Žlutě ....




Pořád je bílo, a tak na fotkách bude dnes vládnout barva sluníčková. Dneska tady u nás svítilo celé dopoledne, teď už je
zas zataženo, přesně dle předpovědi. Jen doufám, že zas nebude sněžit. O nějaké kalamitní situace nemám zájem. 
Sice je čas sněhu, lyžovaček, sáňkování (vlastně ani už nevím, jestli o něj děti mají ještě zájem) a vůbec všeho, co k adventnímu času patří, ale já prostě ten sníh dvakrát nemusím. Jsem zvědavá na sobotu. Jedu na adventní zájezd do Míšně a na zámek Moritzburg , trochu nasosat zas jiné atmosféry. Pokud někomu nic neříká jméno Moritzburg, tak vězte že to je onen zámek kam jela Popelka na ples.... jelikož jsou Němci na tenhle film tak pyšní, je na tomto zámku stálá expozice o natáčení téhle dnes už kultovní pohádky.
Však co by to byly vánoce bez Tří oříšků. Stejně jako kdysi byly pro mne vánoce a Pyšná princezna jedno, dnes to jsou Tři oříšky a S čerty nejsou žerty, nověji i s Andělem Páně I a II. Takže budu mít takový pohádkový výlet....



Po mamině jsem zdědila tenhle zvláštně zbarvený vánoční kaktus. Listy mu jdou stále do vínova a květy má žluté




Jeden zapomenutý prosincový květ třapatky


Pachystachys focený v botanické. Akorát tam měl trochu větší rozměry než na které jste možná zvyklí z domova


I tahle rybka je focená v botanické, je to Ancistrus Gold, opět závojová forma


..... ještě botanická, byť jméno rostliny nevím ....


..... a ještě jednou. Krásný exemplář Ginkgo biloba


A nakonec zlato domácích lesů. Modřín opadavý


10 komentářů:

  1. Zvláštní dědictví po mamince Wendy, takové neobvyklé, krásné...

    OdpovědětVymazat
  2. To je... A ještě hromadu ozdob na vánoce a velikonoce. Ale tohle je asi opravdu nejhezčí co mi po mamině zbylo....

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kaktus je přepychový, špičkové dědictví.
    Já žlutou v přírodě moc ráda, ale jako blondýně mi nesluší a v šatníku se jí doslova vyhýbám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec netušila že existuje nějaký žlutý vánoční kaktus

      Vymazat
  4. Kaktus je naprosto neuvěřitelný, nikdy jsem nic podobného neviděla, působí jako nějaký drahokam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když ho viděla poprvé u maminy tak jsem taky čučela co to je za barvu....

      Vymazat
  5. "Chlupatý kaktus mám tak rád, to je můj nejlepší kamarád."
    Vánoční kaktus je nádherný a není chlupatý a nemá bodliny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto mám pro listové kaktusy slabost. Ale když kvetou, tak mám ráda i ty chlupatý a bodlinatý😉

      Vymazat
  6. Zlatého ancistrusa mám v akvárku, ale maličkého. Větší tečkovaný je starší, ale i když je větší, není to nějaký obr. Oni se prý dorůstají velikosti podle velikosti akvária. Kaktus se mi moc líbí. Je to orpavdu zvláštní zbarvení. Za trochu sluníčkových barev díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady jsem ho ještě nikde v akvaristice neviděla a když jsem se ptala jestli je někdy měli tak na mě docela koukali jak na exota....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....