06 prosince 2018

Kapky podruhé ....





Sice dnes mrzne, a tak dešťové kapky (pokud nějaké  byly ) ve stavu kapalném  se asi nikde moc nevyskytovaly. Však také tyhle kapky jsem fotila už dřív a je to druhá část kapkových fotek.
Jinak jsem nafotila v pondělí po návratu tu ledovou pohromu, která tady zastavila, nebo hodně omezila vlakovou dopravu skoro v celé republice. Bylo to tu kolem jak v Mrazíkově, škoda že nebyl čas na to zastavit se a fotit, v lesích to bylo opravdu úžasné.
A tak jsem jen oběhla zahradu a tu a tam něco vyfotila. Ale to zas uvidíte někdy jindy. Dnes tu máme klasické dešťovky ....





Kostřava je pohledná tráva sama o sobě, tenounká sivě modrá stébla tvoří krásně rozježený trs. Ale když je po dešti, je to ohromná paráda. Kapky vypadají jak navlečené na modré niti









6 komentářů:

  1. To sis musela připadat jako princezna, všude samé drahokamy a korálky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš jak blázen, protože tu kostřavu mám na novém trávovém záhonu před barákem a tak jsem se tam všelijak plazila a krčila a fotila. Takže kolemjdoucí po chodníku si asi museli myslet hezký věci ....

      Vymazat
  2. Čtvrtá, šestá a osmá jsou nejpovedenější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotila jsem starým sklem s mezikroužky, takže trefit se do zaostření a kvality bylo dost těžké a je to na těch fotkách ve větším formáru znát....

      Vymazat
  3. blondýna6/12/18 17:38

    Co si kdo myslí, to bych měla na praku, hlavní je ten výsledek a ten je myslím kouzelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je sice pravda, ale já se snažím aby ty fotky byly co nejkvalitnější, byť je to "jen" na blogu ... 😜😉

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....