17 listopadu 2018

Podzimní plody ....





Jako patří k podzimu barevné listí, patří k němu podzimní plody.
Ozdobná jablíčka, šípky, ale i podzimní druhy hub. Všechno tohle jsem po různých místech viděla a nafotila. Na Mníšku, v Dobřichovicích, tady v Rybníku... na víc míst jsem se tentokrát nedostala. Letos jsem vynechala nějaký ten podzimní výletek za hranice, nic nového nebylo a navíc letos je ten zbytek podzimu trochu takový na volné víkendy chudý....

Brslen, chmel, šípky a zbytek z úrody mirabelek jsem nafotila na Mníšku při posledních dvou návštěvách






Dobřichovická ozdobná jablíčka jsou z jablůňky před vchodem do zámku



A nakonec červené krásky od nás z lesa




Pařez u cesty si obsadily tyto houbičky



10 komentářů:

  1. Hezky se na to dívá ze sedačky v teple s dvojkou rybízovýho vína z Náplavky...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to fotila vždycky v teple, byť to jsou podzimní plody, ale teď si to čtu s dvojkou bílýho a takovejma těma bílejma bramborovejma snackama.... 😊😋

      Vymazat
  2. Zdravím generaci sedačkových násusek !
    Hlavně ty houby jsou tak fotogenické, musím říct, že díky slunku a světlu je to všechno tak nádherně teplé, oku příjemné, mohlo by to zůstat do jara a pak volně přejít v léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míša seděla na sedačce, já to dovedla ještě k větší dokonalosti, psala jsem to v posteli :-D... pro mne by mohlo být celý rok jaro a léto, chvilku slunečný podzim aby to stačilo dozrát, přes vánoce sníh a po nich zas jaro....

      Vymazat
  3. Letos dám asi přednost medvědí zimě, když mě nebude nic nutit chodit do práce :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych brala medvědí zimu okamžitě.... Teď bych si zalezla a vzbudila se azna jaře. To by byla nádhera.....

      Vymazat
  4. Krásné fotky a ten bokeh je špičkový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a koukám že se učíš ;-).... teď má další nové staré sklo, učím se s ním protože má rozbitou clonu a tak se jede na plnou díru, ale to právě dělá hodně zajímavý bokeh. Budu se muset zeptat jednoho starýho fotografa jestli by se mi na to nepodíval. Přeci jen pokud by šlo clonit víc, bylo by to lepší.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....