15 listopadu 2018

Listy .....



K podzimu patří barvy, a co je nejvíc vybarvené? Ano, listy stromů, keřů a rostlin. Ony dělají tu největší podzimní parádu.
Bez nich by to vlastně nebylo to co podzim dělá podzimem.
Pár listových podzimních fotek tedy dneska na téma barevného podzimu tu uvidíte....












Najednou se mi dostalo včera nečekaně jedné nabídky a já teď budu napjatě čekat jestli to vyjde. Nechci to zakřiknout a tak zatím nebudu říkat o co jde. Pokud to dopadne dobře, určitě se dozvíte o co šlo 😉😍 ....

12 komentářů:

  1. Jo podzimní barvičky, taky je mám rád. U nás byl i docela "červenej" rok, to není pravidlo, loni jsme měli jen žlutou a hnědou.
    Martin V

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hó, říkala jsem si, jestli si najdeš cestu! Na Brdech i tady bylo krásně zlatě, je tu i tam spousty buků, bříz a modřínů a tak jsem se občas ve zlatě topila. Tedy bohužel jen v tom listovém.,....

      Vymazat
  2. Parádně vybarven obrázky :-).
    Přeji ti, ať ti to klapne, ať je to co je to :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu! A díky za ty palce. Už jsem si jednou takhle dělala naděje a nic z toho nebylo. Ale neboj, o život nejde ;-)

      Vymazat
  3. Vybarvené, vypadává mi éééééééééééé :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné záběry pěkně vybarvených listů, letošní podzim se opravdu vyvedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, byl to jeden z nejhezčích a nejteplejších. Což mě rozhodně vůbec nevadilo😉😆

      Vymazat
  5. Vybral bych si čtyřku. Ale zjednodušil bych ji výřezem :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty barevný, že? Já o tom přemýšlela, ale pak jsem si říkala že ten kontrast těch pár barevných listů mezi těmi zelenými by mohl být zajímavější....

      Vymazat
    2. Taky se mi líbí ten kontrast...

      Vymazat
    3. Je vidět že každý máme jiné vidění věcí....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....