28 listopadu 2018

Kapky .....





Marná sláva, podzim, a vlastně v posledních pár letech i zima, jsou ve znamení kapek. Deště, občas dost silná rosa nebo mlhy dávají spousty možností k jejich focení. Tedy pokud se vám zrovna chce ven. Mě tedy v takovém počasí moc ne. A tak jen oběhnu zahradu a mrknu, jestli tam nejsou někde možné nějaké pohledné kapkové záběry. Povětšinou v tomhle vedou moje ozdobné trávy, protože na nich se ty kapky udržují ve velmi nepravděpodobných 
pozicích zcela popírajících gravitaci ....


Mlha dokáže s kapkami čarovat na pavučinkách a pavučinách







A déšť se zas předvede na listech keřů a květech ....




.... na suchých květenstvích okrasného česneku ....



.... nebo květu čemeřice...


9 komentářů:

  1. Kapky na pavučinách mě vždycky fascinovaly. Připomínají mi korálky a ty nejkrásnější náhrdelníky.

    OdpovědětVymazat
  2. První a třetí jsou fascinující :) I já mám pro kapky na pavučinách slabost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. Já nejen na pavučinách, nicméně na nich jsou takové nejzajímavější. Když tu pavučinku skoro nevidíš a vidíš jen ty kapky levitující v prostoru....

      Vymazat
  3. Úžasná podívaná, krásné fotky. Pro mě jsou nejvíc ty pavučinové...jako perly na niti.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  4. Povedly se, jsou krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kapky na rostlinách, nasvícené v pavučině skoro se vznášející ve vzduchu...moc pěkné..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....