29 listopadu 2018

Textury ....






Nezapírám, že inspirace k nafocení následujících obrázků jsem 
měla hned dvě. První, už docela obvyklou, je mi Čerf s jeho 
cyklem fotek s detaily stromové kůry, a druhou blog jedné fotografky a lektorky focení. Jedná se o textury kolem nás. Najdeme je všude, na zdech, plotech, zemi, v lese ...
Moje inspirace poskytl hlavně les, ale pár jich je i z jiných míst.
Jak se mi (ne)povedly můžete posoudit sami ....






Poznáte co je na následující fotce?










19 komentářů:

  1. Textury všeho druhu jsou často zajímavé náměty a fotím je moc rád. Tady mě asi nejvíc zaujaly předposlední letokruhy, i když možná hodně zajímavé by bylo makro toho posledního obrázku, kdyby se zabíral jen ten základní tvar na řezu. Když je to zabírané z větší dálky, zdá se mi, že je tam dost různých rušivých prvků, takže oko pak těká :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Zkusím ořez a otočení. Možná to bude zajímavé .....

      Vymazat
  2. Pěkné :). Líbí se mi ty listy :), stýská se mi po barvách v přírodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buky jsou krásné. Mě se líbí jak na jednom stromě hraje barvami od zelené po bronzovou.... a pak, jako stromy jsou velmi pohledné.

      Vymazat
  3. No ta kůra je skutečně zajímavá, příroda nám servíruje parádičky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už začínám taky chodit okolo stromů a čučím na ně. Tady jsou asi dva nebo tři platany a tak si na ně brousím zuby že vyrazím do města s foťákem....

      Vymazat
  4. Líbí se mi listy buku a letokruhy. :-)
    K tvému dotazu na druhou fotku - myslím si, že je to druh lišejníku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, to není lišejník, ten teprve bude.... 😉

      Vymazat
  5. Přírodní textury já můžu, ten les mi voní až sem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu že byla zima a mokro, vůně se nekonala.... 🙄

      Vymazat
  6. Zajímavé, ale pro mě moc umělecké focení!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím....jsou to všechno jen obyčejné věci jen focené z trochu jiného úhlu

      Vymazat
  7. Krása. Detaily z přírody jsou vždy působivé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně jich je kolem dokola spousty. Jen je vidět. Taky to pořádně neumím, teprve se učím dívat.

      Vymazat
  8. Pěkné fotky. Ta prvnía ta šiška v pařezu - pro mne non plus ultra

    OdpovědětVymazat
  9. Na té poslední na mne významně pomrkává jakýsi potvorák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen pomrkává, ale i vyplazuje jazyk jak příště uvidíš ...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....