24 listopadu 2018

Jednoduše. ČB .....





Je hnusně, dokonce je venku nadmíru hnusně. Zataženo, mokro, rozplizlo a tak si myslím že dneska se hodí ty černobílé fotky. Zvlášť po té barevnosti motýlů. Pokud si budete říkat, že máte takový dojem, že už jste tyhle fotky viděli, je správný. Jsou to fotky, které se mi líbily jak v barvě, tak převedené do čb, a u některých jsem použila i nějaký ten filtr. 














6 komentářů:

  1. Super fotky, zvláště ty opravdu černobílé. Krásný kontrast stavebních útvarů (šlo o most?)proti obloze, a ta poslední je taky excelentní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je lávka přes Berounku v Dobřichovicích. Fotila jsem to při druhé návštěvě Petrovi výstavy.

      Vymazat
  2. Dobré, zvlíšť ty první fotky s chmýrem a ta poslední se schody....vypadá to trochu jako by ta voda zamrzla...

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se spíš líbí ty fotky mostní konstrukce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a já se raději dívám na ty první 😉. Ono všemožné konstrukce k čb přímo vybízejí ...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....