23 listopadu 2018

Rozloučení s motýly ....




Pro dnešek se rozloučíme s Papilonií dalšími fotkami. Myslím, že kdo bude v Praze na výletě s dětmi, určitě by sem měl zajít. Chce to ovšem držet děti na uzdě a stejně tak peněženku. Těch lákadel je neskutečné množství a chápu naprosto, co to pro děti musí znamenat. Já sama jsem byla jak u vytržení. Navíc jsem kdysi na učňáku rok v hračkách prodávala a ještě si pamatuju jak jsem si to užívala. Nicméně tady zaměstnance lituju.Je to tu jak na pouti, v každém patře jiná hlasitá hudba, do toho se překřikují nakupující, protože se přes ten hudební rachot neslyší, uječené a uřvané děti které nejsou rodiče schopni zvládat.... Ale pokud zvládnete
 rychle proběhnout od vchodu k výtahům, sjet do suterénu, čeká vás za 130 Kč vstupného klid kambodžské džungle. Ještě
 že si můžete odložit do skříněk kabáty a bundy, i tak budete na konci prohlídky pěkně opocení.....




Grafium agamemnon



Další druhy už neurčím, na stránkách jsem je nenašla








Když se pekelně soustředíte na to zaostřit a v okamžiku kdy zmáčknete spoušť okolo vás prosviští někdo, komu je šumák že fotíte ....




Někteří motýli si dopřávali i koupel. Nebo že by byli tak nepozorní a do té vody zahučeli? 



A takhle to všechno začíná ....


Přestože zde bylo na první pohled světla dost a dost, tak jste určitě zaznamenali u některých fotek silnou neostrost. Je pravda že na automatické ostření mi to občas zaostřilo úplně jinam než jsem chtěla, nebo mi nastavená clona dávala dost dlouhý čas a pak jsem měla fotku mázlou pohybem. Až u pár posledních motýlů jsem potupně nastavila aparát na čistě automat a pak se, jak vidno na těhle posledních fotkách, zadařilo....







9 komentářů:

  1. Jak tedy motýlky nemusím, takhle stylizovaní do Kambodžské džungle a chrámu Angkor, to by se mi asi líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to hlavně kouzelné v tom, že ti klidně přistanou na ruce, na hlavě, na prd..i, prostě kde se jim zamane.... A pak, ty barvy to je také něco.

      Vymazat
  2. S odstupem mohu konstatovat, bylo to fajn. Ale rozhodně to nepředčilo motýly ve Fatě, díky velkému prostoru a přirozené flóře je to výživnější a pro zážitek naprosto boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš ty co, tyhle atrakce se v Praze rozšířily až dávno po našem odstěhování do gubernie, Fatu taky otevřeli až když už jsme byli z Prahy pryč. Pak se začalo jezdit na chatu a makat tam, takže všechny výlety do Prahy já začala podnikat až teď v posledních třech letech a intenzivně když odvezli maminu do špitálu. To jsem byla v Praze usalašená. Ono byť se to asi nezdá, za dopravu se utratí strašně moc z vyměřených peněz který mi vždycky zbudou na nějaký tenhle výlet.

      Vymazat
  3. Hezký, a ani jsem nemusela nikam chodit...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nakonec po této ochutnávce si říkám, že ty peníze obětuji a zajdu tam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že to za to stojí. Anebo zajít do Faty Morgana, tam je taky tuším nechávají takhle na volno ....

      Vymazat
  5. No vida. Probírám se konečně e-maily a tak jsem se až nyní dověděla, že jsi byla v papilonii. Když jsem četla název článku, tak jsem měla v plánu ti napsat, že se loučit nemusíš, že si můžeš zajet do papilonie. Pochopila jsem, že článků je více, snad se k nim dohrabu. nyní jsem se věnovala jiným činnostem a tak na e-maily nebyl čas. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....