13 listopadu 2018

A krajina potřetí a zatím naposledy ....




Dnes končí kochání se krajinou, kde jsem se během minulého měsíce vyskytovala. Ono to se mnou je vcelku jednoduché. Buď místa tady kolem nás, anebo Brdy. Jen občas se zadaří i nějaká ta cizina. A dnes bude posledních pár fotek z pomezí a pár z mého nedávného pobytu na chatě. Budu si muset pro příští sezónu najít nová místa na výlety jak okolo chaty, tak i ty za hranice všedních dnů a naší republiky. Tam mi v těch jednodenních už moc novinek nezbývá. Třeba někdy bude i na ty vícedenní, tam mám svůj velký sen. Skotsko ....

Krajina kolem Neratova


A pohled přímo od neratovského kostela


Když jsme se vraceli z výletu domů, zaujal mne tenhle pohled na kopečky které se už zas pomalu halily do mlžného oparu. Když jsem na muže jekla STOP, tohle si chci vyfotit, koukal na mne jak na blázna. "Proti slunci ? Tam nic mít nebudeš ! ".... to se v něm ozval instinkt fotografa z analogové doby. A měl pravdu, fotit to na film, asi opravdu bych tam nic neměla. Výhoda digitálů.... 😉



A jsme zpět na Brdech


Tenhle snímek není upraven způsobem že se všechno převede do čb a jen se progumuje na určitou barevnost. Kdepak. Takhle to je díky mlze ....



Nejen buky, ale i třešně v krajině dokáží hrát všemi možnými odstíny. Od červené po zlatou...




To by bylo zatím vše.... Ale fotek vážících se k podzimu tu ještě pár bude....

8 komentářů:

  1. Náš buk před domem už je skoro holý, jen pár zrzavých lístků mu zbylo. Ale na tenhle pozdní podzim mi přijde, že je stejně nezvykle teplo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti nepřijde, to je.Říkají to i sami meteorologové. Ale už to asi definitivně skončí tenhle týden.

      Vymazat
  2. Jak bříza naproti, tak i třešeň na druhé straně mají ještě dost listů. Když jsou po Martinovi listy na stromech bude prý tuhá zima. Tak nevím. Snímky jsou to hezké. S tím Skotskem nevím, hodně záběrů je vidět z filmů-těch romantických, krajina je tam krásná a proto i pro filmování vyhledávaná.Ale proč ne? Vidět na vlastní oči je lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím jak to je s tou zimou a listím.... Skotsko je nádherné, je to země jak vysokých hor tak zelených nížin. Krásných lesů i ohromných vřesovišť. Divokých řek a hlubokých jezer....

      Vymazat
  3. Už je to krásně zbarvené....

    OdpovědětVymazat
  4. Ty barvy jsou na podzimu to nejkrásnější...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....