12 listopadu 2018

Krajina podruhé .....




.... na některá místa se může člověk dívat víckrát a nikdy se mu ten pohled neomrzí, a na některá když se dostane občas, je to pro něj svátek. Pro mne je tím svátkem, když se dostanu do míst vedoucích kolem Divoké Orlice tvořící hranici mezi Českou republikou a Polskem. Od Zemské brány až nahoru na Šerlich jsou ta místa velmi krásná, a krajina si zde zachovává stále ještě v něčem svou původní divočejší podobu..... 




To ale neplatí o krajině z dnešních fotek. Ta je utěšeně milá, lehce se vlní a hraje všemi podzimními barvami














10 komentářů:

  1. Krásná podívaná. Už dlouho jsem nebyla v přírodě. Pomáhám vychovávat nového pejska. Hlavně, když je Eva po noční a Robert v práci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, nový štěndo ! Taky bych nějaký brala ....

      Vymazat
  2. Nádherný kraj, pokochala jsem se a barvy podzimu mu velmi lichotí.
    Krásné dny
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam krásně. Ale žít bych tam nemohla. Je to místy bohem zapomenutý kout a to není nic pro mě. Už zdejší gubernie mě dost vadí co se týče života v ní .... 😱

      Vymazat
  3. Ty stráně plné slunka jsou naprosto boží.
    To mi připomnělo, že Hanka zase vydala to svoje profláknuté " Toskánsko " a to je taky neuvěřitelná nádhera, jen jak píše, je ta strašně moc lovců zážitků, takže zájedníci kam se člověk podívá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je prokletí zajímavých a krásných míst. Taky bych si tam někdy chtěla zajet fotit, je to tam opravdu pastva pro fotografy. Tady to stále ještě není turisticky moc aktivní, víc jen v horských střediscích, ale mimo je božskej klid. Tedy na mne až moc. Je to už moc daleko od civilizace.....

      Vymazat
  4. Nádherně podzimně zbarvená krajina. Ty barvy na podzimu miluju. Když je k tomu trochu teplíčka a sluníčka, je to super. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tam to mám také ráda, moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Je tam pro fotografy ráj.... A krásná místa.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....