27 října 2018

Středověká módní přehlídka pokračuje .....




Takže jedeme dál v přehlídce středověkých kostýmů, tak jak jsem je zachytila na svém šíleném výletě na Karlštejn. Copak tam, to nebylo ještě takovou zvláštností, ale když se pak účinkující pomalu vraceli do svých domovů a tak jak byli, nastupovali do vlaku
nebo metra, bylo to docela pozdvižení.... no
řekněte sami ....






Františkán se tvářil opravdu sveřepě, hledíc na ten mumraj
a rumrajch světské marnosti a prostopášnosti :-)


Marně přemýšlím, jaký že to má ta dvorní dáma fígl na to, aby jí ta sklenka držela aniž by jí měla v ruce?



Ševče daně! Aneb výběrčí vstupného... tedy co mne neskutečně irituje, byly ty nápisy v azbuce a němčině na všech obchodech a obchůdcích. Najdete někde v cizině i když tam Češi jezdí v hojném počtu někde české názvy obchodů? Ne! .... 


Tahle rodinka mne zaujala už cestou na nádraží. Jeli směrem na Beroun, holčička si to evidentně užívala a hopkala okolo rodičů a snad i dědečka, psík už byl nadšený méně ....



Maminka s babičkou, selka už k nim nepatřila, ta jela do Prahy.
Ovšem malý chlapeček byl ze všech jak u vytržení....


6 komentářů:

  1. Doufám, že máš od všech svolení k zveřejňování fotek...:D
    Ad nápisy) jsme národ vlezprdelků..!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, nemám. Tak mi to přinejhorším bloknou nebo mi to poručí Velký bratr smazat. Ano, řitní alpinismus je jednou z našich horších vlastností....

      Vymazat
  2. Zajímavý pohled do doby minule... AŤ UŽ JSOU OBLEKY AUTENTICKÉ ČI JE TO VLASTNĚ STŘEDOVĚKÁ FANTASY, TU ATMOSFÉRU DOBY TO NAVOZUJE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono taky hlavně sehnat některé materiály na ty kostýmy je docela těžké a také to není zrovna levná záležitost.

      Vymazat
  3. Ta sklenička nemá chybu :D.
    Podobně si asi museli připadat účastníci včerejších Halloweenských oslav, některé masky byly vážně super a vzbuzovaly nemalý zájem. Obávám se, že chlapeček by si z nich asi káknul :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem na fb. Byly opravdu vydařené. Pořád mi ta sklínka vrtá hlavou 😆🙄

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....