28 října 2018

Kejklíři .....



Co by to byly oslavy a různé pouti a veselice bez kejklířů a různých účinkujících. Já jsem odchytila jen pár těch kteří účinkovali podél cesty k nádraží nebo na nádvoří. Hlavní průvod a rytíře na
 turnajích jsem bohužel šanci vidět neměla, kvůlivá návratu domů.
Dost mne to mrzelo, obzvlášť když jsem pak zjistila, že
vlaky ten celodenní problém měly mezi Hlavákem  a Smíchovem
a dostat se tak zpět by bývalo šlo bez problémů.
Jenže zrovna z Karlštejna se jinak než
vlakem dostat prostě nešlo....

Kouzelník který přišel a kouzlil s malými dětmi. Nemusím snad říkat, že byly ohromně nadšené ....


Tihle účinkující trochu vypadli z doby, nicméně i cimbál patří neoddiskutovatelně k vinobraní


Soubor hrající evropské středověké písně. Poslouchal se velmi dobře


Tentokrát pohled z hradeb do podhradí. Exotická tanečnice tam provozovala své umění


A nakonec žonglér. I on měl u dětí ohromný úspěch ...








10 komentářů:

  1. Krásnou sváteční neděli, tyhle kašpary já beru, jsou pro život užiteční, vrací úsměv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co? Já odmala krutě nesnáším klauny a jim podobné. Ale u těhle mi to nevadilo...
      Byli roztomilí, klauni jsou pro mne trapní.

      Vymazat
  2. To musel být skvělý výlet, ještě bylo i hezké počasí...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo byl. A i přes všechny komplikace mě neuvěřitelně nabil energií ... A počasí? Luxusní ...

      Vymazat
  3. Ten žonglér by se mi líbil moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, byl hodně srandovní, už tím jak mluvil. Jestli si někdy byla v Dětenicích tak podobně. Jen ne tak sprostě....

      Vymazat
  4. Tvoje fotky jsou jak pohlednice Wendy, nádherné! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc.... snažím se na nové adrese. Ze staré ke mě moc lidí nechodí, nevím proč.Asi kliknutí na odkaz je vysilující....takže startuju znovu :-)

      Vymazat
  5. Fredy Kruger


    " Stůjte vy ženy !... se nehejbejte !
    chtěl bych vám ukázat nějaké kejkle !!"

    Kejklíř se ku ženám přiblížil ....

    Ženy zrudnou ! se zapýří !!
    ... což tohleto dělají kejklíři ??

    Všechny se dívají na Rambo Šusta
    ... a otevřena jsou všech žen ústa !!

    ... muž sundal kulicha ....
    již nahé má plecko !
    ... pak kalhoty, plášť

    Muž sundal již všecko !!
    Zadnice holá mu svítí !!

    řvou ženy : " Co bude se díti ???"

    Keklíř zrud ˇ!! celý je zaražen !!
    řve : " Povstaň ! sic budeš přeražen !!"
    ... marně však mává klackem !

    Chtěl jsem je seznámit s Mackem,
    marno ! ať domlouvám, klackem jej biju...
    Takovou ostudu nepřežiju !!
    Neměl jsem stavět se v hospodě !!"

    Křičejí ženy : " Vo co de ???"

    " Prd víte... husy vy... pitomé
    ... pitomé... hloupé... hloupé vy NÁNY !!!"

    ... nevědí dívky ( ještě jsou panny )
    prakticky jsou to ještě děti
    ( tak od třicíti... - do čtyřiceti )

    " Ten idiot kejklíř...
    on... asi chtěl srát tam !!"
    ( tak vypráví doma otcům i matkám )

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za to, že jsem ti stála za to, přijít se sem podívat.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....