14 října 2018

Orchideje - detaily ....




Poslední fotky z mých fotohrátek jsou zaměřeny na detaily květů orchidejí. Když si dáte mezikroužky nebo fotíte makroobjektivem máte dojem že jste se dostali do nějakého fantaskního světa nebo že na vás zeje otevřená tlama vesmírného vetřelce .... 













20 komentářů:

  1. Je to úplně jiný svět! Krásná podívaná !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Naštěstí jde o celkem mírumilovného vetřelce :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, i když já mám k těm detailům ještě trochu jinou asociaci.Silně mi to připomíná i určitou část ženského těla ;-)

      Vymazat
  3. Tak to je zajimavy detail, nejvic ta prvni a predposledni fotka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Phaly mají zajímavý květ, nejen v celku ale i v částech....

      Vymazat
  4. Kouzelná podívaná a i barevně !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybírat barvu je pro mne vždycky nejtěžší! Těch krásných kombinací a různých puntíků a proužků, velikostí květů .... to je vždycky boj....

      Vymazat
  5. Orosená pruhovaná nádhera. Orchideje mám velmi rád, stále máme nějaké v květináči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky místo abych se už na to vykašlala a když mi zhynou nové nekupovala, né, jdu a zas jak na ně narazím tak nakupuju. A to mám ještě na půdě další, které potřebují chladnější přezimování. Šiknul by se skleníček, ale ....

      Vymazat
  6. To je jak z jiné planety, ne-li galaxie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mne právě na těch detailních záběrech baví. Že i taková krásná kytka jako je orchidej, může vypadat nadmíru nebezpečně....

      Vymazat
  7. Tak to je velice zajímavé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto mě tohle nadmíru baví. Člověk nikdy neví co ho překvapí a co na něj vykoukne...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....