13 října 2018

Orchideje....




Předposlední z pokusů focení v lightboxu jsou květy nových orchidejí, které jsem si pořídila místo těch, které se rozhodly to zabalit. Občas zajdu s mužem do Kaufu a tam mají buď přímo v něm nebo v přidruženém květinářství orchideje za výbornou cenu. Chce si to sice dát trochu pozor na srdíčko, aby list v něm nebyl nahnilý, protože to by pak už z orchideje nic nebylo. V květinářství prodávají napůl odkvetlé za polovinu původní ceny a doma udělají ještě hodně parády když je člověk zbaví odkvetlých květů. A při dobré péči vykvetou zas. Takže nikdy neodolám a něco domů přinesu. A poslední akvizice jsou z Prahy z Hornbachu, když jsme se synem stěhovali byt po mamince. Stavoval se tam
pro něco do auta, a mě ta jeho zastávka stála
tři stovky ....











Jak už jsem říkala, výjímečně se mi tentokrát víc líbilo bílé pozadí než černé a i ty bílé květy na něm vypadaly lépe ....

12 komentářů:

  1. Květy phalů jsou proti přírodě,vůbec orchideje jsou jako z jiné dimenze a fotit se dají stále dokola a neomrzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ony i jak na tom stonku jsou kolikrát natočené hlavou dolů, nebo našikmo...Mám nový orchidejový přírustek, tak bych ho taky pak mohla nafotit

      Vymazat
  2. K tomu nemám co říct. JE TO FANTASTICKÉ !!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky...v listopadu budr sbirka orchideji v Botanicke, take se vypravim "na lov"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, a kdy prosím? A v Botanické v Tróji nebo Na Slupi?

      Vymazat
    2. 26.10.-1.11. v botanicke Na Slupi

      Vymazat
    3. Sakra! Mimo termíny pobytu na chatě... jedu tam 20.10 a pak 3.11.

      Vymazat
    4. Omyl. Konec 11.11.2018...tak to pujde

      Vymazat
    5. Tak to je skvělá zpráva!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Myslíš? hele já jsem spokojená se svými výtvory jen minimálně. Takže když to říká víc lidí... tak to asi tak bude.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....