25 října 2018

Můj nový koníček....



Jako vždycky při nějaké smutné události mi hodně pomáhá psaní na blog, tak i nějaký z mých koníčků. Focení zatím na chvíli jde stranou právě na úkor jiného, nového koníčka, který mne jako vždy pohltil na sto a více procent a nesmírně mne baví. A tím koníčkem je šití panenek typu Tilda anebo u nás víc známých jako Andělky.
Já sama jim říkám MáTilda. Zatím se teprve učím, šila jsem jen tři a čtvrtou budu dělat jedné tvořilce, která ale na tvoření nemá čas....

A ano, potřebuju pohladit po dušičce, a proto se tu chlubím.
A ano vím, že jsem citovej vyděrač ;-) ....


Tahle úplně první je Bobulky. Je to MáTilda " Růžový fondán "




Druhá skončila u další Emičky, u sestřenice té naší.
Té říkám pracovně MáTilda  " Hořká čokoláda"




Zatím poslední třetí říkám MáTilda " Višně v čokokádě"
Ta skončila jako anděl strážce u jedné s kadeřnic ke kterým s dcerou chodíme a která čeká dvojčátka





Ach jo.... Mám strašně moc inspirací, hrozně mne to baví, ale jen málo těch kterým bych je dělala.... 




24 komentářů:

  1. Je dobře, že jsi se vrhla do práce a při tom uděláš radost mnoha dětem. Panenky jsou moc pěkné a ty názy jim opravdu sedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když se do něčeho vrhnu, je to hodně nebezpečné. Sedím u toho totiž pořád, pořád vymejšlím další a další, kupí se mi to tu, protože to pro nikoho nemám. Bobule se zatím k panence chová tak, že si jí sice vymůže, ale vezme jí a trénuje s ní hod do dálky. Počítám že Emička bude to samé.... takže jedině ta třetí se bude vyhřejvat ve výsluní obdivu. Tedy ona už se hřeje....

      Vymazat
  2. Tildičky se ti moc povedly. :-) Názvy jsou opravdu přiléhavé.
    Ať se ti i nadále daří. Prima koníček.

    OdpovědětVymazat
  3. MáTilda je kouzelné pojmenování :). Na tyhle panenky jsem si nemohla dlouho zvyknout, asi pro jejich netradiční vzhled, ale čím víc na ně koukám, tím víc se mi líbí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky nejdřív nešli pod nos, ale teď jsem jim taky propadla

      Vymazat
  4. Podívej, pokud tě to uspokojuje, jdi do toho.
    Já ti fandím, já ti tleskám, neměla bych trpělivost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uspokojuje. Akorát za chvíli budu jima zavalená 😱😆

      Vymazat
  5. Tak to je hezký koníček. Vendy, co třeba věnovat potom panenky do dětské nemocnice, nebo do dětského domova těm nejmenším holčičkám? Jen takový nápad, ale třeba by byl zájem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé, ... zajímavé. Pro mě ale inspirativní asi ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ani nepředpokládám, že by se nějakej chlap dal do šití panenek :-)

      Vymazat
  7. Jména jsou okouzlující...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tady vidíš mou posedlost sladkostma! Napadlo by to někoho?

      Vymazat
  8. Moc krásné, mně taky vždycky nová věc pohltí a kdybych nemusela do práce, vařit a taky trochu spát, věnovala bych tomu celých 24 hodin. Teď zrovna pracuju na vánočních dárcích. Dělám nejstarší dceři Věrce pratelné odličovací polštářky. Když to zmerčila ta nejmladší -Růža tak okamžitě prohlásila, že chce taky. Do toho ještě pletu vnukovi Floriánkovi teplé ponožky a nákrčník, mám rozdělaný jeden veliký ubrus na velký stůl na léto na zahradu a v plánu ještě milion dalších věcí, takže se opravdu nenudím. Jen pro jedno občas zapomínám druhé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi povídej. Mě stojí všechna práce doma a já sedím u stroje a šiju a vycpávám :-D

      Vymazat
  9. Jedním slovem - PARÁDA!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to silně návykové! :-D už je tu další, kterou musím dovézt nové majitelce a další čeká na dodělání....

      Vymazat
  10. Nejsi vyděrač ale šikulka. Jsou krásné. Parádní koníček, rozumím té posedlosti, taky když se do něčeho dám, nemůžu skončit a zanedbávám všechno ostatní. člověk zkrátka zahoří. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdybys věděla kolik ještě mám staženejch dalších, včetně střihu na korejské panenky a na ještě jiný styl panenky.

      Vymazat
  11. Kouzelné andělky. Já se před pár lety zapálila pro panenky a jejich sbírání mě drží pořád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já tu budu mít za chvíli sbírku taky. toho co ušiju a co mi tu zůstane ležet....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....