20 října 2018

Dobřichovické pozastavení II .... moderní



Dobřichovice nejsou jen o prvorepublikové architektuře letních sídel, ale i o jedné velmi povedené moderní přístavbě školy. Přiléhá ke staré budově, ale sama o sobě je velmi moderní. Nicméně nepůsobí vůbec rušivě a skvěle zapadne. S Padesátkou jsme se shodly na tom, že ač jsme školu nemusely, do takové by jsme chodily docely rády. 
Poprvé jsem jí nefotila, ale napodruhé už jsem neodolala a pár snímků si udělala ....




Vedle staré budovy jsou schody do kterých je integrováno tohle vodní dílko




A po cestě zpátky mne u cyklostezky zaujalo tohle francouzské vozítko .... jak z filmů o Četnících. Jen se v něm prodával  výrobek
s původem ryze anglickým. Cider. Tohle pití mám ráda, ale tentokrát se mi nechtělo s ním tahat vlakem a autobusem zpět na chatu. To jsem ovšem netušila, že druhý den si stejnou cestou povezu burčák. A opravdu tedy vynikající!


2 komentáře:

  1. Ty vodni schody jsou zajimave...ta škola mi.úplně "nesedne" ale má to neco do sebe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by se to líbilo i jako bytový dům. Nebo v menším jako rodinný.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....